Jump to content

Recommended Posts

Posted

Da har jeg kommet hjem med en någet større bil enn den gamle W124. Hentet den fra Østlandet i dag :D

Har ikke rukket ta noen bilder, så dette får duge:

29_-217062335.jpg

Dette er altså Trond Eriks gamle bil, med historikk her

• Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Se der var du kommet opp til bartebyen igjen, ja!

Jeg hadde gleden av å prøvekjøre denne i helga. Fikk lyst til å kjøpe den selv :-)

Her tror jeg du har fått deg mye bil for en hyggelig slump penger. Håper i hvertfall det, ellers får vel jeg skylda  8) . Tydelig at Trond Eric har tatt godt vare på den.

Har kona godkjent ennå?

@Sigurd : Gamlebilen til Trond Erik, ja. Jeg hadde en litt trist selger og en kjøper som syns tida gikk fryktelig sakte innom her i dag tidlig  :D

Posted

Takker :D

Var en tur under panseret og hadde en skru-session med FrodeS før jeg satte snuta nordover. Måtte bytte en ventil for å få varmluft i kupéen, ellers hadde det blitt en fryktelig kald tur oppover.

Forholdsvis grei prosedyre, beskrevet her

Posted

Gratulerer med flott bil, det var vel en fryd å kjøre noen mil hjem med den. :D :D

Helt klart. Overraska over komforten på den, til tross for 19"-felger og avantgardesenking. :D

Posted

Sukk :-( Ta godt vare på den for meg... Var blitt veldig glad i den bilen, til det sykelige vil vel noen si...

Det er planen det ja. Håper du finner en annen bil du kan bli glad i etterhvert :)

Posted

Gratulerer med 211.  :P Begynner å bli mange med 211 i klubben nå. Jeg har sagt det før og sier det igjen, jeg tror at 211 blir arvtager for 124.