Kim Ingebretsen Posted September 21, 2010 Posted September 21, 2010 Heii ! Jeg leser om flere på forumet her som bestiller deler fra MBenzNL ! Så jeg har sjekka ut sida flere ganger, men finner liksom ikke noe oversikt over no deler eller noe Sikkert bare et kjempe dumt spørsmål, men hvordan finner jeg deler jeg kan bestille derfra ? Sikkert bare jeg som er blind xD Takk Quote
Sven Håkon Posted September 21, 2010 Posted September 21, 2010 MBenzNL er (som du har sett på siden) spesialister i ettermontering av utstyr på nyere Mercedeser - de skaffer dessuten alt av deler, mye av det brukt (eller "brukt"). Send dem en mail på mbenznl@gmail.com med forespørsel om hva du trenger, hjemmesidene er der for å gi et inntrykk av hva de kan gjøre. I galleriet finner du også flere biler fra klubben. Quote
Kim Ingebretsen Posted September 21, 2010 Author Posted September 21, 2010 MBenzNL er (som du har sett på siden) spesialister i ettermontering av utstyr på nyere Mercedeser - de skaffer dessuten alt av deler, mye av det brukt (eller "brukt"). Send dem en mail på mbenznl@gmail.com med forespørsel om hva du trenger, hjemmesidene er der for å gi et inntrykk av hva de kan gjøre. I galleriet finner du også flere biler fra klubben. Å ja ! Tusen takk for hjelpen ! Quote
Kim Ingebretsen Posted September 21, 2010 Author Posted September 21, 2010 Han er stadig vekk i Norge Kan han komme med deler da? Så man betaler Nederlandsk pris og kanskje slepper toll ? Quote
Kim Ingebretsen Posted September 21, 2010 Author Posted September 21, 2010 Sendte mail nå, og fikk svar rimelig fort ! Det var imponerende ! Men de har INGEN deler til 202 biler lenger Quote
Thomas Madsen Posted September 21, 2010 Posted September 21, 2010 Hvis du sier du SKAL ha så klarer han sikkert på sikt å finne fram noe etter div tid, men spørsmålet er om du gidder å vente... Quote
Kim Ingebretsen Posted September 21, 2010 Author Posted September 21, 2010 Hvis du sier du SKAL ha så klarer han sikkert på sikt å finne fram noe etter div tid, men spørsmålet er om du gidder å vente... Ja han virket veldig grei sånn! Men jeg sliter litt med frakt da Siden jeg ikke har mulighet til å kjøre no særlig selv og han hadde ikke planlagt noen tur til Norge med det første Quote
Thomas Madsen Posted September 21, 2010 Posted September 21, 2010 Vel, hvis det ikke er noe hast, så kan du jo også høre her på forumet om noen skal nedover... Og hvis han ikke har varer på lager så kommer dem vel neppe til uka Quote
Arild K. Posted September 21, 2010 Posted September 21, 2010 Skriver dere på Norsk eller Engelsk når dere mailer Steve? Quote
Sven Håkon Posted September 21, 2010 Posted September 21, 2010 Brukte deler til 202 er han nok ikke så flink til å finne, hans leverandører har knapt deler til biler som har gått ut av produksjon en gang (som 220 og 211 f.eks.). Nye deler skaffer de derimot alt av. Engelsk er språket som gjelder - eventuelt Nederlandsk Quote
Kim Ingebretsen Posted September 22, 2010 Author Posted September 22, 2010 Vel, hvis det ikke er noe hast, så kan du jo også høre her på forumet om noen skal nedover... Og hvis han ikke har varer på lager så kommer dem vel neppe til uka Nei er jo ikke noe hast for meg i det hele tatt egentlig For han hadde C36 AMG sideskjørt som jeg kunne få for 100 euro Men han sa at frakt kunne bli et problem, for er vel ikke bare bare å pakke inn et par sideskjørt! Quote
Thomas Madsen Posted September 22, 2010 Posted September 22, 2010 Vel, hvis det ikke er noe hast, så kan du jo også høre her på forumet om noen skal nedover... Og hvis han ikke har varer på lager så kommer dem vel neppe til uka Nei er jo ikke noe hast for meg i det hele tatt egentlig For han hadde C36 AMG sideskjørt som jeg kunne få for 100 euro Men han sa at frakt kunne bli et problem, for er vel ikke bare bare å pakke inn et par sideskjørt! Brettes i 4 og går rett inn i en Norgespakke Quote
Kim Ingebretsen Posted September 22, 2010 Author Posted September 22, 2010 Vel, hvis det ikke er noe hast, så kan du jo også høre her på forumet om noen skal nedover... Og hvis han ikke har varer på lager så kommer dem vel neppe til uka Nei er jo ikke noe hast for meg i det hele tatt egentlig For han hadde C36 AMG sideskjørt som jeg kunne få for 100 euro Men han sa at frakt kunne bli et problem, for er vel ikke bare bare å pakke inn et par sideskjørt! Brettes i 4 og går rett inn i en Norgespakke Bare litt lim og litt sparkel så er de like fine Quote
Recommended Posts