Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hadde min w210 til understellsbehandling hos Gjesjøens antirust på Mastemyr. Etter at innerskjermer var demontert tok han bilder av all rusta.Det var ikke noe vakkert syn, men den var ikke noe verre enn andre MB. Det ble sandblåst og primet to ganger, så jeg håper at dettte holder. Vil du ta vare på din MB. så kost på deg en understellsbehandling. Var også Øst karosseri og fikk fjernet rust rundt låsen + over nummerskiltet, der ble det sveiset og slipt + lakkering av hele koffertlokket, forhåhdspris Kr. 6000.- en hyggelig pris. Jeg vil ta vare på denne bilen,da det er den behagligste bilen jeg har eid.

Posted

Hadde min w210 til understellsbehandling hos Gjesjøens antirust på Mastemyr. Etter at innerskjermer var demontert tok han bilder av all rusta.Det var ikke noe vakkert syn, men den var ikke noe verre enn andre MB. Det ble sandblåst og primet to ganger, så jeg håper at dettte holder. Vil du ta vare på din MB. så kost på deg en understellsbehandling. Var også Øst karosseri og fikk fjernet rust rundt låsen + over nummerskiltet, der ble det sveiset og slipt + lakkering av hele koffertlokket, forhåhdspris Kr. 6000.- en hyggelig pris. Jeg vil ta vare på denne bilen,da det er den behagligste bilen jeg har eid.

Tror det er mange som er lykkelig uvitende om de tikkende rustbombene de har  :(

Posted

4-maticen min er mercasol behandlet før jeg fikk den i mitt eie (1 år ca). Vet ikke når dette har blitt gjordt men stoffet holder seg seigt enda, nesten litt smørefett aktig.

Posted

Aller først, velkommen som klubbmedlem!  :D

Godt å høre du tar vare på mercedes! Legg gjerne ut litt info og noen bilder om bilen din i brukernes biler sidene også  :D

Hei Syver.

Tusen takk for velkomsthilsningen. Bilder og info kommer etterhvert.

Hilsen

Terje

Posted

Hva kostet det hos Gjersjøen Antirust ??

Hei Thomas.

På Gjersjøens antirust kostet for min bil som er en sedan Kr. 4500.- ikl.moms.

Sandblåsing og priming kostet kr.3000.- inkl- moms. Det er bare en mann som driver der og han er seriøs. Skal du beholde bilen så er det vert de kronene.

Hilsen

Terje

Posted

Kupper tråden litt :D,

Vurderer spandere understellbehandling på 2003 modellen min.

Har fått en pris på 5400 kroner inkl.mva

Hei.

Dette høres bra ut. men hva mede sandblåsing som du må regne må gjøres. Spurte på Gjersjøen antirust om hva som var best, fikk da ett svar at begge deler var like bra, men at ett godt resultat kom ann på hvor nøye vedkommende som gjorde jobben var.

Lykke til.

Hilsen Terje.