Terje Amundsen Posted September 21, 2010 Posted September 21, 2010 Hadde min w210 til understellsbehandling hos Gjesjøens antirust på Mastemyr. Etter at innerskjermer var demontert tok han bilder av all rusta.Det var ikke noe vakkert syn, men den var ikke noe verre enn andre MB. Det ble sandblåst og primet to ganger, så jeg håper at dettte holder. Vil du ta vare på din MB. så kost på deg en understellsbehandling. Var også Øst karosseri og fikk fjernet rust rundt låsen + over nummerskiltet, der ble det sveiset og slipt + lakkering av hele koffertlokket, forhåhdspris Kr. 6000.- en hyggelig pris. Jeg vil ta vare på denne bilen,da det er den behagligste bilen jeg har eid. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 21, 2010 Posted September 21, 2010 Aller først, velkommen som klubbmedlem! Godt å høre du tar vare på mercedes! Legg gjerne ut litt info og noen bilder om bilen din i brukernes biler sidene også Quote
Thomas Madsen Posted September 21, 2010 Posted September 21, 2010 Hva kostet det hos Gjersjøen Antirust ?? Quote
Geggi Posted September 21, 2010 Posted September 21, 2010 Hadde min w210 til understellsbehandling hos Gjesjøens antirust på Mastemyr. Etter at innerskjermer var demontert tok han bilder av all rusta.Det var ikke noe vakkert syn, men den var ikke noe verre enn andre MB. Det ble sandblåst og primet to ganger, så jeg håper at dettte holder. Vil du ta vare på din MB. så kost på deg en understellsbehandling. Var også Øst karosseri og fikk fjernet rust rundt låsen + over nummerskiltet, der ble det sveiset og slipt + lakkering av hele koffertlokket, forhåhdspris Kr. 6000.- en hyggelig pris. Jeg vil ta vare på denne bilen,da det er den behagligste bilen jeg har eid. Tror det er mange som er lykkelig uvitende om de tikkende rustbombene de har Quote
Kim Ingebretsen Posted September 21, 2010 Posted September 21, 2010 Det var en utrolig koselig pris synes jeg ! Trodde da dette var dyrere ! Quote
Hallgeir Helland Posted September 22, 2010 Posted September 22, 2010 Tenkte jeg skulle ta min W202 innom til behandlig hos Agder Antirust og Lakksenter.... de sa rundt 4000,- hvis det ikke var alt for mye rust. Quote
Terje Amundsen Posted September 22, 2010 Author Posted September 22, 2010 Hva kostet det hos Gjersjøen Antirust ?? Quote
Thomas Madsen Posted September 22, 2010 Posted September 22, 2010 Hva kostet det hos Gjersjøen Antirust ?? Lurer fortsatt på hva det kostet... Quote
SigurdB Posted September 22, 2010 Posted September 22, 2010 4-maticen min er mercasol behandlet før jeg fikk den i mitt eie (1 år ca). Vet ikke når dette har blitt gjordt men stoffet holder seg seigt enda, nesten litt smørefett aktig. Quote
Terje Amundsen Posted September 22, 2010 Author Posted September 22, 2010 Aller først, velkommen som klubbmedlem! Godt å høre du tar vare på mercedes! Legg gjerne ut litt info og noen bilder om bilen din i brukernes biler sidene også Hei Syver. Tusen takk for velkomsthilsningen. Bilder og info kommer etterhvert. Hilsen Terje Quote
Terje Amundsen Posted September 22, 2010 Author Posted September 22, 2010 Hva kostet det hos Gjersjøen Antirust ?? Hei Thomas. På Gjersjøens antirust kostet for min bil som er en sedan Kr. 4500.- ikl.moms. Sandblåsing og priming kostet kr.3000.- inkl- moms. Det er bare en mann som driver der og han er seriøs. Skal du beholde bilen så er det vert de kronene. Hilsen Terje Quote
Terje Amundsen Posted September 22, 2010 Author Posted September 22, 2010 Kupper tråden litt , Vurderer spandere understellbehandling på 2003 modellen min. Har fått en pris på 5400 kroner inkl.mva Hei. Dette høres bra ut. men hva mede sandblåsing som du må regne må gjøres. Spurte på Gjersjøen antirust om hva som var best, fikk da ett svar at begge deler var like bra, men at ett godt resultat kom ann på hvor nøye vedkommende som gjorde jobben var. Lykke til. Hilsen Terje. Quote
Kenneth S Posted September 23, 2010 Posted September 23, 2010 Kampen Antirust skal ha 4400,- for min W140 Quote
Recommended Posts