Davor Posted September 19, 2010 Posted September 19, 2010 Hei,i dag når jeg skulle bytte lambdasonde oppdaget at det var en stor dam under den teppematten.Lurer på om det kan være en vannavleder som er tett,i så fall hvor kan denne være?Kikket litt rundt men fant ingen hull. Noen som vet hvor kan vanndrenering være nede i golvet? Quote
Einar Posted September 19, 2010 Posted September 19, 2010 Det skal ikke være noen drenering i golvet, men jeg vet at det i det minste finnes en gummiplugg bak forsetet. Vannet kan komme fra: rusthull, kikk rundt "bjelke" under matta, soltak, vinduspakning. va.app osv. Litt vil det gjerne samle seg om man ikke fyrer godt inniblandt. Quote
Fredrik B Posted September 19, 2010 Posted September 19, 2010 På min W124 er det en plugg bak batteriet (en stor rund en med noen "nupper". Er vell den som er enklest å bruke skal man trekke strømkabel til evnt forsterker) som er løsnet. Her kommer det inn godt med vann. Mulig det kan være den? Quote
Frode Posted September 20, 2010 Posted September 20, 2010 Sjekk det som Fredrik er inne på, gjennomføringene på siden av ECU, bak batteri er et typisk problem, spesielt hvis det er gjort noe jobb og gummien ikke er 100% tett..... Quote
Davor Posted September 20, 2010 Author Posted September 20, 2010 Skal sjekke dette,takk for gode råd. Quote
Recommended Posts