Guest Espen Posted March 8, 2005 Share Posted March 8, 2005 Dette har jeg ventet lenge på, i morgen kommer Grand Turismo 4 og det ikke en dag for sent. Over 700 forskjellige biler, bla en Gullwing. Får håpe det finnes flere fete Mercedeser i spillet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted March 8, 2005 Share Posted March 8, 2005 Kommer i morgen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stig1 Posted March 8, 2005 Share Posted March 8, 2005 Dette har jeg ventet lenge på' date=' i morgen kommer Grand Turismo 4 og det ikke en dag for sent. Over 700 forskjellige biler, bla en Gullwing. Får håpe det finnes flere fete Mercedeser i spillet...ser ut til at jeg må ut å kjøpe når lønna kommer inn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sondre B. Bjelland Posted March 12, 2005 Share Posted March 12, 2005 Kom hjem fra Tyskland i dag tidlig og gjett hva som lå på senga mi når jeg kom hjem? Gran Turismo 4 Av og til har det å bo hjemme sine fordeler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts