Guest Stig B Posted September 19, 2005 Posted September 19, 2005 Når en skal montere cd-skifter i S220 320 bensin 1999 mod. Er det noen som veit om den optiske kabelen som skal monteres mellom radio og cd skifter ,om den ligger i bilen som standardel eller må man kjøpe den utenom. Quote
Sven Håkon Posted September 19, 2005 Posted September 19, 2005 Jeg er temmelig sikker på at det kun er amerikanske utgaver som er pre-wired - dog kan det jo enkelt sjekkes ved å se der CD-veksleren skal monteres..... Quote
Guest Stig B Posted September 19, 2005 Posted September 19, 2005 Har ikke bilen her så jeg vet ikke om det ligger noe inne i men kunden skulle se om han fant den. men hvis han ikke finner den så er det noen som vet hvor man får kjøpe løse optiske kabler for det ser ut på filmen på epcen at den optiske kabelen ligger i ledningsettet og "det er ikke akkurat billig". Quote
Sven Håkon Posted September 19, 2005 Posted September 19, 2005 De optiske kablene selges så vidt jeg vet i riktig lengde? I alle tilfeller må du jo ha koblingene i endene.. Alt etter om bilen har telefon osv vil jo også påvirke dette.. Quote
Guest Stig B Posted September 19, 2005 Posted September 19, 2005 Hvor selges de optiske kablene i riktig lengde hen da Quote
Sven Håkon Posted September 19, 2005 Posted September 19, 2005 Hos Mercedes... Alternativt kan du høre med f.eks. www.mbenznl.com eller www.audiocomp.de - førstnevnte får mye fra sistnevnte, og er mye mer punktlig hva gjelder avtaler... Quote
Guest Stig B Posted September 20, 2005 Posted September 20, 2005 Hvis mercedes skaffer det så kan jeg skaffe det selv men på filmen finner jeg ikke noe eget delenummer på optisk kabel til cd skifter bare delenumeret til komplett ledningsnett. Quote
Sven Håkon Posted September 20, 2005 Posted September 20, 2005 Sjekk under delelistene til ettermonteringssett... Quote
Guest Stig B Posted September 20, 2005 Posted September 20, 2005 Jeg fant ut av det til slutt,men surf blau :TUSEN TAKK FOR HJÆLPA Quote
Sven Håkon Posted September 20, 2005 Posted September 20, 2005 Kein problem - lykke til med installeringen Quote
Recommended Posts