viper Posted September 16, 2010 Posted September 16, 2010 Sliter med at det kommer vann inn i bagasjerommet når det regner mye, eller ved høytrykkspyling. Dette er på førersiden. Virker som vanner trenger inn i hullet til hengslene til bakluka. Hva slags tetting er det rundt det inni taket? Hva må jeg demontere i taket for å komme til? Quote
Gujoni Posted September 16, 2010 Posted September 16, 2010 Hadde det samme på min s 210. Vannet kom fra innfesting av takreling. Demonterte og la silikon rundt skruene. Da ble det tett. Måtte ned med taktrekk i bakkant, men husker ikke helt hvordan det var siden det er noen år siden. Et godt tricks er å legge en slange med rennende vann på taket eller å få en til å spyle mens du ligger inni bak så kan du kanskje se hvor det renner. Quote
viper Posted September 16, 2010 Author Posted September 16, 2010 Ah, det er jo et godt tips ja. Kunne egentlig ikke forstå at det kunne komme inn gjennom hengslen da det er mer enn mindre faller utover, og ikke innover i bilen. Nå har ikke jeg rails, men dekorlista kan godt ta inn vann ja. Takk for tipset. Quote
viper Posted September 17, 2010 Author Posted September 17, 2010 Var faktisk pakningen rundt luka som var synderen. Quote
Recommended Posts