Jump to content

Recommended Posts

Posted

Journalisten hadde virkelig lest §3 ... :lol:

...hensynsfullt og aktpåliggende
:lol: :lol: :lol:

Lurer på hvor grensen går for hvor langt du har lov å rygge før snuten slår til...??? :?

Satte å tenkte på det samme. De fleste klarer jo å rygge noen hundre meter uten å skape kaos rundt seg.

Husker en gang for ett par år siden, da jeg rygget igjenom MC Drive. Da var ikke daglig leder blid... Hun trodde jeg kom fra den andre siden, selv om jeg var nr 6 i køen :lol: Fikk maten min tilslutt :P

Posted

jeg har hørt at det skal være 5 av de i norge, uten at det er noe jeg kan bekrefte på noen måte. . . men finnes 2 av de her i området visst, ein i bø og ein som jeg trur var i nome en plass. .

Posted

veit det er ein eldre kar i Ulefoss som har ein som han prøvde og selge her for litt siden, synas å huske bilen hadde gått rundt 411'km ,  den er ei slags beige farge på

Posted

Håkken e han, og har han hatt den lenge, den te nicolay har jo hatt ei god skade der den fikk ny motor etter det, og den var blå...

Jeg er søren ikke sikker på å lenge han har hatt den, er blå med sort el-just skinn og greier. . veit bare at den er retta først ein gang etter en ganske heftig skade, og så blei den kjørt i autovernet ved mannebru for et års tid sida av ein som var sjåfør på den og tok passasjersida igjen. . . veit og at den er ferdig retta opp igjen og heillakkert etter det og, men har ikke sett den siden det. .

Posted

Ser dere av det usle bildet der at dette er en SDL og ikke en SD da?

Er det en 300SDL må det være en '86 eller '87, det var eneste årene disse ble produsert - og som nevnt, de er aldeles ikke laget i USA, alt på den bilen er nok mekka sammen i Tyskland.

Posted

En annen ting er vel at 300SD (frem til 85) hadde den gamle OM617-motoren (femmeren) mens 300SDL (86+) hadde OM603 (sekseren) sånn som 124-bilene.. Jeg har ikke peiling på gamle S-klasser, men den bilen ser da ut som den er etter siste facelift?