Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har en 200D 90 mod som radiatoren har gått lekk. Har også en E200 stående, som ikke trenger en radiator. Så mitt spørsmål er om det går å demontere automatkjøleren fra M111 radiatoren å sette denne på OM601 som er manuell?

Har sjekket Auto-parts siden, Men der ser det ut til at radiatorene er like, noe jeg vet de ikke er pga bildet av OM601 radiatoren er feil :P

M111;    WDB1240191J013752

OM601; WDB1241201B424660

Noen som vet?

Posted

Er det jeg også mener. Men på M111 motoren, så går vell slangen fra ekspasjonstanken rett til radiatoren og på OM601 går den til vannpumpa? Er det noe triks man kan gjøre for å tette det overflødige hullet? (Dette er kun en midlertidigløsning, da jeg ikke får tak i ny (brukt) radiator før helgen.

Posted

Er det jeg også mener. Men på M111 motoren, så går vell slangen fra ekspasjonstanken rett til radiatoren og på OM601 går den til vannpumpa? Er det noe triks man kan gjøre for å tette det overflødige hullet? (Dette er kun en midlertidigløsning, da jeg ikke får tak i ny (brukt) radiator før helgen.

Tror ikke de passer om hverandre. Dieslene har tilkobling oppe til venstre og nede til høyre. Bensin har vel oppe og nede på venstre side?

Posted

De gikk ikke omhverandre pga tykkelsen på røra. Men er det noen som vet hvilken radiator jeg kan bruke? Evnt navn/delenr på den jeg har. Har en radiator fra en 230 på hånden, men gidder ikke kjøpe oe før jeg vet om det passer.