Guest Tony sl Posted September 14, 2010 Posted September 14, 2010 Hei, driver og resturerer min gammle mecedes 107 Har lyst til og ha bilen helt plate rein, er det noen her som har erfaring med tør is blåsing? Hilsen Tony Quote
Guest meg igjen Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Tar den frem igjen jeg... Noen som har erfaring eller har sett det blitt gjort? Tony Quote
Alexander Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Jeg har bare hørt om det som teknikk... Hva med å ta det helt ut? http://www.bs-teknikk.no/ Quote
Guest meg igjen Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 Har sett på det og, men blitt advart mot og gjøre det.. Problemet med det er og få ut all syre etterpå, og ikke minst få inn noe i hulromene som gjør at bilen ikke ruster opp innenfra.. Lurer på og jeg skule tøris blåst bilen... for og få et best mulig utgangs punkt.. Ingen med erfaring eller som har sett dette bli gjort.. tenker mest på om det er fare for at plater osv kan slå seg slik som ved sandblåsing... Quote
Arild K. Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 Vil du få ruhet i stålet med tørr is? Vil tro det er en fordel å bruke sand på enkelte deler for å få heft til underlaget når du skal påføre noe som skal hefte godt. Quote
Recommended Posts