FrodeS Posted September 14, 2010 Posted September 14, 2010 Vi har vært så heldige å få låne ca. 100 kvm teppefliser av Bohus på Gol til bruk under Oslo Motor Show i slutten av oktober. Flisene ligger klare til avhenting nå, så de kan hentes når som helst mellom nå og 28. oktober. De skal brukes på Lillestrøm, men jeg kan ta vare på dem i mellomtiden. Hver flis er 50*50 cm. Det er ca. 380-400 stykker. De får fint plass baki en 124 stasjonsvogn uten å legge ned setene. De vil da gå noe over bunn av vinduene Er det noen som skal den veien og har litt plass å avse? Quote
Fredrik B Posted September 14, 2010 Posted September 14, 2010 Jeg skal nedover fra Trondheim via Røros nå til helgen. Problemet mitt blir vell at jeg da må hekte på en henger når jeg er på Røros og at det blir en LITEN omveg til Tønsberg. Er jo lenge igjen, men om dere føler dette er det "eneste" mulighet, så kan jeg sikkert forhøre meg litt rundt hvorvidt dette lar seg gjøre Quote
FrodeS Posted September 14, 2010 Author Posted September 14, 2010 Jeg skal nedover fra Trondheim via Røros nå til helgen. Problemet mitt blir vell at jeg da må hekte på en henger når jeg er på Røros og at det blir en LITEN omveg til Tønsberg. Er jo lenge igjen, men om dere føler dette er det "eneste" mulighet, så kan jeg sikkert forhøre meg litt rundt hvorvidt dette lar seg gjøre Det hørtes ut som en drøy omvei for å hente noen tepper. Dra med henger er jo ikke gratis det heller, så da er det nok rimeligere og enklere å få dem transportert. Quote
Fredrik B Posted September 14, 2010 Posted September 14, 2010 Det jeg tenker også. Du får rope ut om det er aktuelt... Reiser ikke før på fredag uansett:P Quote
Øyvind B Posted September 15, 2010 Posted September 15, 2010 Jeg skal oppover til Hemsedal første helgen i høstferien(1.-3.okt.) Quote
FrodeS Posted September 15, 2010 Author Posted September 15, 2010 Jeg skal oppover til Hemsedal første helgen i høstferien(1.-3.okt.) Har du mulighet til å plukke med dette på vei nedover og lempe det av et sted vi blir enige om i nærheten av Oslo? Quote
Øyvind B Posted September 15, 2010 Posted September 15, 2010 Jeg skal oppover til Hemsedal første helgen i høstferien(1.-3.okt.) Har du mulighet til å plukke med dette på vei nedover og lempe det av et sted vi blir enige om i nærheten av Oslo? Fullt mulig det! Må bare finne ut om jeg blir til søndag eller mandag. Quote
gunsen Posted September 15, 2010 Posted September 15, 2010 Jeg skal oppover til Hemsedal første helgen i høstferien(1.-3.okt.) Har du mulighet til å plukke med dette på vei nedover og lempe det av et sted vi blir enige om i nærheten av Oslo? Fullt mulig det! Må bare finne ut om jeg blir til søndag eller mandag. Bare gi meg en tilbakemelding i noenlunde god tid viss det blir søndag (slik at jeg kan låse opp lageret og hjelpe til med å få flisene i bilen), så fikser vi det. Quote
Øyvind B Posted September 15, 2010 Posted September 15, 2010 Jeg skal oppover til Hemsedal første helgen i høstferien(1.-3.okt.) Har du mulighet til å plukke med dette på vei nedover og lempe det av et sted vi blir enige om i nærheten av Oslo? Fullt mulig det! Må bare finne ut om jeg blir til søndag eller mandag. Bare gi meg en tilbakemelding i noenlunde god tid viss det blir søndag (slik at jeg kan låse opp lageret og hjelpe til med å få flisene i bilen), så fikser vi det. Blir hjemreise på ettermiddag/kveld søndag 3. en gang, så da avtaler vi vel nærmer når et nærmer seg. FrodeS: Er ikke noe hast for meg å bli kvitt lasten samme kveld, så det kan vi ta en dag det passer deg den uka. Quote
FrodeS Posted September 15, 2010 Author Posted September 15, 2010 Jeg skal oppover til Hemsedal første helgen i høstferien(1.-3.okt.) Har du mulighet til å plukke med dette på vei nedover og lempe det av et sted vi blir enige om i nærheten av Oslo? Fullt mulig det! Må bare finne ut om jeg blir til søndag eller mandag. Bare gi meg en tilbakemelding i noenlunde god tid viss det blir søndag (slik at jeg kan låse opp lageret og hjelpe til med å få flisene i bilen), så fikser vi det. Blir hjemreise på ettermiddag/kveld søndag 3. en gang, så da avtaler vi vel nærmer når et nærmer seg. FrodeS: Er ikke noe hast for meg å bli kvitt lasten samme kveld, så det kan vi ta en dag det passer deg den uka. Stilig, her ordner jo ting seg nesten helt uten at jeg trenger løfte en finger Sender deg en PM, jeg. Quote
Recommended Posts