Arne Solhaug Posted September 12, 2010 Posted September 12, 2010 Har fått litt trøbbel med cruisekontrolln i ene tdt`n. Den er ikke med i det hele tatt fra start, men etter en 4-5 mil får jeg koblet den inn, da går det bra en liten stund men da begynner den å øke litt og "bremse" litt, dette skjer fort så jeg får en slags jevn "gjynging" i bilen. Er det noen som har noen tips? Mvh Arne Quote
FrodeS Posted September 12, 2010 Posted September 12, 2010 Har fått litt trøbbel med cruisekontrolln i ene tdt`n. Den er ikke med i det hele tatt fra start, men etter en 4-5 mil får jeg koblet den inn, da går det bra en liten stund men da begynner den å øke litt og "bremse" litt, dette skjer fort så jeg får en slags jevn "gjynging" i bilen. Er det noen som har noen tips? Mvh Arne Plukk ut styringsboksen og gå over loddinger. Se etter loddinger med en ring på. Disse blir varme og mister kontakten når det går strøm gjennom. Så blir de kalde og får kontakt igjen når strømmen ikke går gjennom. Quote
Arne Solhaug Posted September 12, 2010 Author Posted September 12, 2010 Flott med så raskt svar Hvor sitter denne da Frode? Quote
FrodeS Posted September 12, 2010 Posted September 12, 2010 Flott med så raskt svar Hvor sitter denne da Frode? Under rattstammen. Quote
Arne Solhaug Posted September 12, 2010 Author Posted September 12, 2010 Ok, da skal jeg sjekket det så fort som mulig. Trodde kanskje det var stag på overføringer som gjikk tungt så jeg har smurt opp så alt går lett der, er så lite brukt denne bilen, har kjørt 20mil siden landstreffet. Men gassen vart jo lettere Quote
Recommended Posts