Guest Tonny Solem Posted September 18, 2005 Posted September 18, 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/bil/article458332.eceJeg må si at de var litt harde her og veldig negative.Synes B-Klassen er fin jeg. Quote
Guest GammelGul Posted September 18, 2005 Posted September 18, 2005 Jeg har ikke prøvd B-klassen ennå, men har prøvesittet den, og synes det ser riktig bra ut. Håper å komme med en prøvekjøring til neste nummer av MB Tidende. Quote
CHARLIE Posted September 18, 2005 Posted September 18, 2005 Enig med Gammel Gul. Vi så B-klassen for noen uker siden i Flensburg, og synes bilen var irriterende bra. Quote
Guest Johan Stub Posted September 18, 2005 Posted September 18, 2005 Jeg tror noe av problemet for journalistene er at denne bilen ikke er noe de kjenner fra MB fra tidligere. Den er hverken en ekskusiv limo, sportsbil eller varebil, men noe midt i mellom og kanskje den ligner litt på noe vi har sett fra asiatiske bilprodusenter. En stor praktisk og romslig familiebil med stor bakdør, uten sportsbilegenskaper og ikke går den skikkelig fort heller. Ikke lett å være journlist da. Quote
Recommended Posts