_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 I dag fikk jeg brukt internett til noe nyttig på mobilen. Siden været var som det er i dag, så bestemte jeg meg for å ta en tur på skroten for å finne meg vidusmekanismen til vinduet å få byttet dette på bruksbilen min. Da jeg kom til skroten, så fant jeg riktignok en bil med det jeg trengte. Denne mekanismen skulle skroten ha 500,- for, noe jeg syntes var dyrt. Siden jeg holder på med mye 123 biler, så har jeg jo også en del kontakter, men siden klokka var 10 på en lørdags morgen, så ville jeg klare meg selv Jeg takket nei på skroten å dro videre til neste skrot. Disse hadde også, men denne var selvsakt eletrisk. Jeg kom plutselig på at jeg hadde printet ut en annonse fra finn om en som solgte masse Mercedes deler ikke så langt unna der jeg var, så jeg gikk i bilen for å lete. Men fant selvsakt ikke denne. Det var da det var sjekt å ha internett på tlf. Klikket meg inn på finn, fant rette vedkommede å ringte. 5 minutter senere traff jeg en hyggerlig kar, og fikk den rette delen til 200,- Ikke det at 300,- er så fryktlig mye, men at alt sammen klaffet så utrolig fint kort tid etter at jeg takket nei til han første var jo litt moro Quote
viper Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 Moro historie. Greit når det av og til går så glatt som dette. Quote
gunsen Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 traff jeg en hyggerlig kar, og fikk den rette delen til 200,- Ikke det at 300,- er så fryktlig mye, men at 300 kr pr dag= 109500.- kr pr.år , bra jobba syver Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 11, 2010 Author Posted September 11, 2010 Ja, altså det er ingen fare for at ikke pengene flyr av den grund Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 11, 2010 Author Posted September 11, 2010 Har du bytta ut den gamle dampradioen, Syver? Har blitt skikkelig moderne Quote
FrodeS Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 Har du bytta ut den gamle dampradioen, Syver? Har blitt skikkelig moderne Husk å installere talpatalk også, så du kan lese forumet på mobilen Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 11, 2010 Author Posted September 11, 2010 Jeg vet ikke hva talpatalk er, men går fint å lese forumet. Quote
Guest 1042 Posted September 12, 2010 Posted September 12, 2010 Og hva slags telefon har herren om jeg tør spørre? Tapatalk er vel muligens begrenset til iphone og android vil jeg tro.. Quote
Recommended Posts