Jump to content

Recommended Posts

Posted

I dag fikk jeg brukt internett til noe nyttig på mobilen. Siden været var som det er i dag, så bestemte jeg

meg for å ta en tur på skroten for å finne meg vidusmekanismen til vinduet å få byttet dette på bruksbilen

min. Da jeg kom til skroten, så fant jeg riktignok en bil med det jeg trengte. Denne mekanismen skulle

skroten ha 500,- for, noe jeg syntes var dyrt. Siden jeg holder på med mye 123 biler, så har jeg jo også

en del kontakter, men siden klokka var 10 på en lørdags morgen, så ville jeg klare meg selv  :) Jeg takket

nei på skroten å dro videre til neste skrot. Disse hadde også, men denne var selvsakt eletrisk.

Jeg kom plutselig på at jeg hadde printet ut en annonse fra finn om en som solgte masse Mercedes deler

ikke så langt unna der jeg var, så jeg gikk i bilen for å lete. Men fant selvsakt ikke denne. Det var da det

var sjekt å ha internett på tlf. Klikket meg inn på finn, fant rette vedkommede å ringte. 5 minutter senere

traff jeg en hyggerlig kar, og fikk den rette delen til 200,-  :D Ikke det at 300,- er så fryktlig mye, men at

alt sammen klaffet så utrolig fint kort tid etter at jeg takket nei til han første var jo litt moro  :D

Posted
traff jeg en hyggerlig kar, og fikk den rette delen til 200,-  Ikke det at 300,- er så fryktlig mye, men at

300 kr pr dag= 109500.- kr pr.år :), bra jobba syver

Posted

Og hva slags telefon har herren om jeg tør spørre?

Tapatalk er vel muligens begrenset til iphone og android vil jeg tro..