Jump to content

Fornying av interiøret

Recommended Posts

Guest Ekern_24
Posted

Hello folkens,

Nå har jeg fått bestillt nytt setetrekk i skinn til min mercedes w124. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7996530252&rd=1&sspagename=STRK%3AMEDW%3AIT&rd=1

Noen som har noen erfaringer med den selgeren?

Ihvertfall så gjør jeg interiøret, som er litt sliten i min w124, om fra blått til sort. Brukte et tips jeg så her, sprayer interiøret med sort vinyl spray. Blir kjempe bra 8)

Har nesten alt klart nå, men må demontere dachbordet å spraye det også en dag :roll: Er det vanskelig eller? Og så må jeg bytte trekk på dørene, er litt slitent det også... :(

Synd jeg glemte å ta før bilder da, men kan sikkert ta noen etter bilder når jeg er ferdig 8)

Guest Chris mbsca
Posted

Det är konstläder och inte riktigt skinn..Mycket dyrare om du vill ha i skinn, Vilket jag tycker man ska ha i en MB.. :wink:

Guest Ekern_24
Posted
Det är konstläder och inte riktigt skinn..Mycket dyrare om du vill ha i skinn' date=' Vilket jag tycker man ska ha i en MB.. :wink:[/quote']

Gledesdreper;) Jaja, har betalt og trekkene er på vei så da får vi se. Tror det blir bra uansett;)

Guest Chris mbsca
Posted

Ahh!! Spännande! Hoppas det blir bra. Återkom med bilder när du monterat det. :wink:

Guest Ekern_24
Posted

Jeg tror og håper at det er skinn da, for leder på tysk = skinn, hadde det stått teilleder eller kunstleder så hadde det vært noe annet. Men vi får se. Virket egentlig ganske greit da, hvis jeg får sinn trekk til setene mine for 2500kr :roll: Det er lov og håpe. Mer info kommer

Guest Chris mbsca
Posted

Ja det är superbilligt isåfall..Vi håller tummarna åt dig.. :wink:

• 1 month later...
Guest Ekern_24
Posted

Nei, det var nok ikke skinn. Men det var sort kunst skinn i høy kvalitet. Ble kjempe fornøyd med resultatet til slutt. Alt i bilen er nå sprayet om til sort farge og det ble veldig bra selv om jeg er amatør. :roll:

Har ikke funnet det digitale kameraet ennå, så får ikke tatt noen bilder ennå da... Mangler bare dørtrekk så er jeg i mål.

Til setetrekkene, så passet de 100%. Og det gikk greit og få de på. Smart løsning når du ikke har altfor mye penger... :D

Guest Chris mbsca
Posted

OK! Men då va det som jag trodde då..Bilder?