Guest Steinar Schjødt Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 Hei, har prøvd å lese meg opp på forumet angående Webasto, men er ikke blitt så mye klokere. Har en 2001 320CDI med Webasto, har en firkantig klokke ved askebeger for å styre denne. Er det noen som vet om man kan få fjernkontroll til denne, hvor og pris? Quote
Kurt Jonny Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 http://www.kcl.no/wsp/kcl/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=1006&table=CATEGORY Quote
Guest Steinar Schjødt Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 Liten interesse for dette hos den lokale forhandleren Midt‐Norsk Diesel Elektro, har sendt mail med forespørsel om pris på jobben, men de gidder ikke svare. Ingen som har fått gjort en slik jobb? Quote
FrodeS Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 Liten interesse for dette hos den lokale forhandleren Midt‐Norsk Diesel Elektro, har sendt mail med forespørsel om pris på jobben, men de gidder ikke svare. Ingen som har fått gjort en slik jobb? Har du prøvd å kontakte KCL som du fikk tips om? Det er dessverre helt vanlig at firmaer ikke gidder svare pr. e-post. Jeg vet ikke hvorfor, tror de ikke at en kunde er en kunde bare fordi han foretrekker e-post i stedet for å ringe eller troppe opp i butikken? Quote
RoarB Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 http://kcl.webon.net/kcl/frontend/files/PUBLISH/PDF/Forhandlerliste%20Webasto%20September%202010.pdf forhandler lista over de som kan hjelpe deg Quote
Guest Steinar Schjødt Posted September 12, 2010 Posted September 12, 2010 Det var på den lista jeg fant Midt‐Norsk Diesel Elektro som ikke svarer på mail. Jeg får ta turen innom til uka. Men har du RoarB noen ca pris på dette? Steinar Quote
RoarB Posted September 12, 2010 Posted September 12, 2010 Det var på den lista jeg fant Midt‐Norsk Diesel Elektro som ikke svarer på mail. Jeg får ta turen innom til uka. Men har du RoarB noen ca pris på dette? Steinar hvis du skal ha en HTM 100 fjernkontroll med timer innebygget så koster denne alene ca 5000kr + ca 1,5t montering Quote
Guest Steinar Schjødt Posted September 12, 2010 Posted September 12, 2010 Vart såpass ja! Steinar Quote
Recommended Posts