Guest Tonny Solem Posted September 18, 2005 Posted September 18, 2005 På stasjonsvogna mi så har baklysa begynt å leve sitt eget liv.De kommer og går får å si det slik,uten at jeg får feilmelding inne i bilen.Kjørte med henger i helga,og da kom lys opp inne i bilen,og det mangletett lys bak på hengeren,så feilvarsleren er i orden.Noen som har peil på at jeg ikke får opp feilmelding når de ikke virkerpå bilen,men hiver jeg på en henger det det er gått ei pære så lyser det??Gode råd og feilsøkningsmetoder mottaes med stor takk. Quote
Frode Posted September 18, 2005 Posted September 18, 2005 Sjekk "sikringskapet" ditt, at det ikke er fult i irr og rust, bytt alle sikringene om nødvendig og spray litt elektronikk spray på diverse komponenter.Ellers så er det bare å finne måleapparatet og sjekke alle ledningene baki der for "jordfeil", tror det er ledninger i klem, eller jordfeil i "printkort" som er hovedåarsaken til slike "spøkelses" tilstander... Lykke til i jakten..!! Quote
Recommended Posts