LuckyDuck Posted September 1, 2010 Posted September 1, 2010 ...ikke amadeus mozart, men dette bilpleie produktet. Er det noen som har prøvd dette, evt har erfaringer? Jeg kjenner det ikke, men er litt nysjerrig... Quote
Alexander Posted September 1, 2010 Posted September 1, 2010 Jeg har ikke prøvd noe fra Wolfgang, men tenker du på generelt Wolfgang produkter eller ett spesielt produkt fra de? http://www.wolfgangcarcare.com/ Quote
LuckyDuck Posted September 1, 2010 Author Posted September 1, 2010 Jeg har ikke prøvd noe fra Wolfgang, men tenker du på generelt Wolfgang produkter eller ett spesielt produkt fra de? http://www.wolfgangcarcare.com/ Nei, jeg tenker generelt. Det er litt vanskelig å bli klok på produsentens hjemmeside/andre aktører, som skryter sine produkter opp i skyene. Og etter prinsippet om at du får det du betaler for(gjelder selvfølgelig ikke alltid!), så tenker jeg at Wolfgang kanskje har litt potensiale for å imponere de også? Quote
Rudi Posted September 1, 2010 Posted September 1, 2010 Har ikke prøvd annet enn Wolfgang Deep Gloss Sealant, og må si jeg er imponert over hvor SYKT glatt lakken blir med den, men jeg har ingen formening/erfaring på hvor lenge den holder desverre. Vannet preller rett av, sykeste sheeting jeg har vært borti ! Quote
Aleks Posted October 15, 2010 Posted October 15, 2010 Har selv prøvd flere Wolfgang produkter , synes at det er meget bra , anbefales lette å jobbe med . Quote
LuckyDuck Posted September 24, 2011 Author Posted September 24, 2011 Etter ett dykk i arkivet finner jeg frem denne tråden igjen. Jeg har i dag vokset en BMW 1997 modell med Wolfgang Fuzion. Noe som for meg virker som en knallhard voks(har minimalt med erfaring for å utale meg om akkurat det, men jeg tror den klassifiseres som hard), og jeg er spent på hvordan den holder og hvordan bilen er en gang nærmere jul 2011. Quote
Recommended Posts