Benz86 Posted August 31, 2010 Posted August 31, 2010 Heisann Da ble det bil igjen. En kompis kom over en 95 mod 300TD og tipset meg om den. Motor Trade i Trondheim som solgte den ny som varebil i 1995. Bilen ble omregistert til stasjonsvogn i 1998. Eieren er 75 år og har nå kjøpt seg ny Mercedes. Skal hente hjem bilen i morgen Skal få tatt bedre bilder Quote
HolgersEN Posted August 31, 2010 Posted August 31, 2010 Grattis med gromvogn :D 96917 km på telleren er jo HELT MAGISK :D Quote
gunsen Posted August 31, 2010 Posted August 31, 2010 Gratulerer med flott bil, sånn vil jeg ha også . Quote
LuckyDuck Posted August 31, 2010 Posted August 31, 2010 har du vært i tidsmaskinen og kjøpt en 124 som egentlig stod til salgs i 1998? skulle jo tro at tida har stått stille siden pga km.stand og utseende(bortsett fra trekket på førersetet)! Quote
Benz86 Posted August 31, 2010 Author Posted August 31, 2010 Takk for fine kommentarer Jeg er heller ikke noe fan av interiøret, men det er strøkent Skal plukke av setetrekkene når jeg får hjem bilen Er litt skjelden med en 300 diesel som har gått under 100 tusen så jeg får leve med fargene som er på bilen/interiøret Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 31, 2010 Posted August 31, 2010 Gratulerer så mye med knallfin bil! Måtte du kose deg, du vet jo hva motoren holder allerede, så da er det jo bare å engasjere seg i alt det andre Quote
Fredrik B Posted August 31, 2010 Posted August 31, 2010 Rått. Blir vell sinnsykt vemodig når den passerer 100` km da ... Quote
Benz86 Posted September 2, 2010 Author Posted September 2, 2010 Takk for fine kommentarer Ja det blir litt trist når den passerer 100 tusen Bilen blir nok ikke brukt så mye nå. Skal stå parkert i hele vinter Quote
CHARLIE Posted September 2, 2010 Posted September 2, 2010 Takk for fine kommentarer Jeg er heller ikke noe fan av interiøret, men det er strøkent Skal plukke av setetrekkene når jeg får hjem bilen Er litt skjelden med en 300 diesel som har gått under 100 tusen så jeg får leve med fargene som er på bilen/interiøret Hvorfor ikke hive inn et komplett Sportline skinninteriør, så slipper du å "leve med" et interiør som du ikke er så fan av. Koster ikke allverden det. Utvendig ser den vel såpass bra ut at det kun er å matte den ned, og legge et strøk med ønsket farge på. Vips, så har du akkurat den bilen du vil :D Quote
FrodeS Posted September 2, 2010 Posted September 2, 2010 Er lakken skikkelig dårlig, da? En sånn bil som ikke har vært brukt kan vel ikke ha mye rust på seg? En runde skikkelig polering gjør ofte mer enn man tror er mulig. Artig med en sånn bil som har gått så lite. Det må vel være som å kjøre nybil? Quote
CHARLIE Posted September 2, 2010 Posted September 2, 2010 Han skrev jo mellom linjene at han ikke var veldig begeistret for fargene på verken bilen eller interiøret... Quote
Benz86 Posted September 2, 2010 Author Posted September 2, 2010 Takk for fine kommentarer Jeg er heller ikke noe fan av interiøret, men det er strøkent Skal plukke av setetrekkene når jeg får hjem bilen Er litt skjelden med en 300 diesel som har gått under 100 tusen så jeg får leve med fargene som er på bilen/interiøret Hvorfor ikke hive inn et komplett Sportline skinninteriør, så slipper du å "leve med" et interiør som du ikke er så fan av. Koster ikke allverden det. Utvendig ser den vel såpass bra ut at det kun er å matte den ned, og legge et strøk med ønsket farge på. Vips, så har du akkurat den bilen du vil :D Nei det kommer nok ikke til å skje. Da er ikke bilen orginal lengre ! Er ikke mange av disse med denne km. standen så denne må holdes mest mulig orginal Quote
Einar Posted September 4, 2010 Posted September 4, 2010 Det røde faceliftinteriøret er slettes ikke så ille å sitte i, har selv en sedan her med samme. Seff, ett svart hadde vært å foretrekke. Utvendig fage var jo fin syns jeg, er det tourmalingrønn? Quote
Benz86 Posted September 10, 2010 Author Posted September 10, 2010 Er lakken skikkelig dårlig, da? En sånn bil som ikke har vært brukt kan vel ikke ha mye rust på seg? En runde skikkelig polering gjør ofte mer enn man tror er mulig. Artig med en sånn bil som har gått så lite. Det må vel være som å kjøre nybil? Nei lakken er meget bra Er noe småtteri på bakluka, men ellers bra Så noen lakkering blir det nok ikke nei. Den er meget god å kjøre Meget stille gående. Skulle ikke tro det var en diesel. En ting jeg ikke er fornøyd med og det er automaten. Den girer ikke spesielt pent Quote
Benz86 Posted September 10, 2010 Author Posted September 10, 2010 Det røde faceliftinteriøret er slettes ikke så ille å sitte i, har selv en sedan her med samme. Seff, ett svart hadde vært å foretrekke. Utvendig fage var jo fin syns jeg, er det tourmalingrønn? Er litt dårlige bilder av interiøret. Interiøret er brunt. Jeg synes faktisk ikke det er så ille lengre Skal ta nye bilder når jeg kommer hjem Husker ikke hva fargen heter. Quote
Benz86 Posted November 19, 2010 Author Posted November 19, 2010 Heisann Bilen har jeg parkert for vinteren Km. stand 98900 nå Har fått fikset automaten Dette var veldig enkelt. Var kun å stille på vakumen. Vurderer faktisk å selge den Men er veldig usikker. Dersom noen er interessert, ta kontakt Hva mener folket jeg kan selge den for ? Som sagt er dette noe jeg bare vurderer. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 19, 2010 Posted November 19, 2010 300TDT som har gått under 100.000 km, må da kunne sies å være sjeldent funn nå for tiden. Nå er det en liten stund siden jeg sjekket prisene sist, men har du funnet noen du kan sammenligne med? Quote
Benz86 Posted November 21, 2010 Author Posted November 21, 2010 Er veldig vanskelig å finne en 300TD med denne km standen å sammenligne med. Så er veldig usikker på hva jeg kan forlange. Hva mener dere om rundt 100.000kr for bilen ? Er det urealistisk ? Quote
FrodeS Posted November 21, 2010 Posted November 21, 2010 Er veldig vanskelig å finne en 300TD med denne km standen å sammenligne med. Så er veldig usikker på hva jeg kan forlange. Hva mener dere om rundt 100.000kr for bilen ? Er det urealistisk ? Nei. Rette kjøper gir mye penger for en BRA 124-bil. @Syver, 300 diesel, ikke turbodiesel. Riktignok 24V med 136 hk, men en del mindre moment enn turbodieselen. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 25, 2010 Posted November 25, 2010 Er veldig vanskelig å finne en 300TD med denne km standen å sammenligne med. Så er veldig usikker på hva jeg kan forlange. Hva mener dere om rundt 100.000kr for bilen ? Er det urealistisk ? Nei. Rette kjøper gir mye penger for en BRA 124-bil. @Syver, 300 diesel, ikke turbodiesel. Riktignok 24V med 136 hk, men en del mindre moment enn turbodieselen. Ja, jeg så det nå Frode Quote
Benz86 Posted January 2, 2011 Author Posted January 2, 2011 Var hjemme en tur i går så jeg tok noen bilder av interiøret Var ikke så enkelt å få tatt gode bilder i en mørk garasje, men er ihvertfall bedre enn dem jeg har lagt ut tidligere. Quote
Håkon Berg Gunnarson Posted January 2, 2011 Posted January 2, 2011 Er jo inn med "mocca" og sant i et ellers svart interiør for tida! Om ein likar det eller ei er jo ein annan sak Flott bil, med herlig kmstand! Quote
Anders' Posted July 22, 2011 Posted July 22, 2011 Åssen står det til med bilen ? Er det noge fremgang her...?? Quote
Benz86 Posted July 23, 2011 Author Posted July 23, 2011 Åssen står det til med bilen ? Er det noge fremgang her...?? Hei Jo bilen har det bra Har nesten ikke kjørt den i år. Står fint i garasjen Har egentlig litt for mange biler nå, så den kommer nok trolig for salg når jeg begynner ferie i august. Quote
Recommended Posts