Guest Morten Seldal Posted August 30, 2010 Posted August 30, 2010 Hei:) Noen som har avtrekker til bærekulene til en w210 i stavanger området jeg kunne lånt? Noen som ellers har forslag til hvor di selger noen rimelige? prøvde biltema sine men disse virket dååårlig Mvh Morten Seldal Ring 92846142 hvist du har en avtrekker til låns! Quote
Guest Morten Seldal Posted August 30, 2010 Posted August 30, 2010 Har dælja som faen, klinke di bare:/ satt isje så godt sist eg bytta di:/ Får ud å prøva litt t:P Quote
RoarB Posted August 30, 2010 Posted August 30, 2010 ta av hjulet, ta av mutter i bak kant, 22mm, dælj til på gjenge partiet, den løsner, løft og vri beinet, ta av en ny 22mmm mutter, klin til på toppen, pass på fotan når den kommer, evt ha på mutter. sett inn ny, hold den hardt fast, skru fast, vri beinet tilbake, styr styretappen inn i beinet, skru till ny 22mm mutter.... du er ferdig etter du setter på hjulet og senker bilen... Quote
Guest Morten Seldal Posted August 30, 2010 Posted August 30, 2010 har fått det til nå, problemet va bare at når jeg dæljet så klinkket jeg gjengepartiet slit at jeg måtte kappe dette av etter den hadde løsnet! tror det va uorginale bærekulen på den. takker for svar;) Quote
Gujoni Posted August 31, 2010 Posted August 31, 2010 Bruker alltid litt CRC på slike koniske innfestinger.Da kommer de greit. Husk å fjerne oljen slik at det er tørt før montering. Det er lurt å ikke slå på gjengene, men på godset rundt konen hvis mulig. Quote
Recommended Posts