_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 11, 2010 Author Posted September 11, 2010 Noen i klubben som har tatt turen? I dag var det så dårlig vær så jeg lot være. I morgen er det NM i breisladd, det kan jo være verdt å få med seg Quote
viper Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 Har du fått sett de gale finnene da syver? De var vist på plass. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 11, 2010 Author Posted September 11, 2010 Hæ? Er de der, så fint, da skal jeg jaggu få tatt noen fine bilder Enn du da? kommer du? Quote
viper Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 Gidder rett og slett i kjøre helt bort til rudskogen, hatt nok mil de siste ukene Ja du får se om du finner de finnene. Få tatt et bilde under huven også da! Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 11, 2010 Author Posted September 11, 2010 Gidder rett og slett i kjøre helt bort til rudskogen, hatt nok mil de siste ukene Ja du får se om du finner de finnene. Få tatt et bilde under huven også da! Skal se hva jeg får til Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 26, 2010 Author Posted September 26, 2010 Bilder ja, bedre sent enn aldri Quote
Recommended Posts