Tor Anton Posted September 18, 2005 Posted September 18, 2005 På Rudskogen såg jeg nok den breieste topstripa ever. Quote
Guest Ronnie Westpold Posted September 18, 2005 Posted September 18, 2005 Arne Snapa tok 2 plass og Inge Høyer tok 3 plass. Tror det var i åpen klasse. Kult med 2 stjerner blandt de 3 beste. Gratulerer så mye gutter Quote
Guest LadyBenz_ Posted September 18, 2005 Posted September 18, 2005 Ja gratulerer.. Men altså Inge..,jeg dro til Rudskogen på lørdagen og traff deg på veien..,jeg blinka på deg og greier men å hilse er bare dumt... he he.. Quote
Guest Steinar Lindberg Posted September 19, 2005 Posted September 19, 2005 Arne Snapa tok 2 plass og Inge Høyer tok 3 plass. Tror det var i åpen klasse. De har vel ikke cabriolet vel, Ronnie....Hihihihohohohahahafnisekniseneiognei... Quote
CHARLIE Posted June 22, 2006 Posted June 22, 2006 Er det noen som vet om MBE skal stille ut/ha stand på Rudskogen iår, og eventuelt når tid det er??? Quote
Recommended Posts