_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 25, 2010 Posted August 25, 2010 Kjenner en anntydning til vibrering når jeg "gir på litt" med bilen min (s123 230TE). Slipper jeg gassen, så er vibreringen helt vekk. Kan det komme av hardyskivene? For å forhåpentligvis utelukke mellomaksel, hvordan oppfører den seg om det er noe feil, sånn i forhold ? Om jeg ligger på E6, og har god fart, så kjenner jeg ingenting, bare så vidt når jeg gir på litt. Quote
Kenneth.L Posted August 26, 2010 Posted August 26, 2010 Kjenner en anntydning til vibrering når jeg "gir på litt" med bilen min (s123 230TE). Slipper jeg gassen, så er vibreringen helt vekk. Kan det komme av hardyskivene? For å forhåpentligvis utelukke mellomaksel, hvordan oppfører den seg om det er noe feil, sånn i forhold ? Om jeg ligger på E6, og har god fart, så kjenner jeg ingenting, bare så vidt når jeg gir på litt. Kan også være viberasjonsdemperen, vis det er det på dissa bilene? Vis det er det på den så sitter den sammen med hardy. mellomaksel til gir kasse. Quote
Gujoni Posted August 26, 2010 Posted August 26, 2010 Høres veldig ut som hardyskive. Kan også være midtre feste på mellomakselen eller bakre motorfeste. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 26, 2010 Author Posted August 26, 2010 Ok, da er det vel "bare" til å bytte hele rekka da. Takk for svar! Var igrund svaret jeg "håpet" på. Det kunne vel kanskje vert verre(?) Quote
Recommended Posts