Guest jimriaz Posted September 18, 2005 Posted September 18, 2005 Dinside.no http://www.dinside.no/php/art.php?id=266375 Quote
Guest Johan Stub Posted September 18, 2005 Posted September 18, 2005 Du behøver ikke gå til frisøren om du har denne. 0 - 100 km/t på fire sekunder! Quote
Guest BIMMER_LOVE Posted September 23, 2005 Posted September 23, 2005 hva vil prisen på denne være? noen som vet? har jeg som bor her i norge no sjangs for å få meg en slik bil? Quote
Guest Johan Stub Posted September 24, 2005 Posted September 24, 2005 Det er vel ikke værre en å dra til nærmeste Mercedesforhandler og bestille en. De er sikkert behjelpelige med å informere deg om pris da dette produktet helt sikkert ikke kommer inn i de vanlige prislistene. Regner med at du må betale et depositum ved bestilling, men det er sikkert ikke avskrekkende i forhold til hva bilen koster. Restsummen betaler du når du får bilen. Hadde vært veldig gøy om du rapporterte tilbake her på forumet hvordan det gikk med prosessen, pris og hvordan bilen er å kjøre når du får den. Kanskje du skal være med på landstreffet vårt nest år også... Quote
Guest BIMMER_LOVE Posted September 24, 2005 Posted September 24, 2005 Det er vel ikke værre en å dra til nærmeste Mercedesforhandler og bestille en. De er sikkert behjelpelige med å informere deg om pris da dette produktet helt sikkert ikke kommer inn i de vanlige prislistene. Regner med at du må betale et depositum ved bestilling' date=' men det er sikkert ikke avskrekkende i forhold til hva bilen koster. Restsummen betaler du når du får bilen. Hadde vært veldig gøy om du rapporterte tilbake her på forumet hvordan det gikk med prosessen, pris og hvordan bilen er å kjøre når du får den. Kanskje du skal være med på landstreffet vårt nest år også... [/quote'] jaha..trukke jeg skal kjøpe den jeg.det var bare noe jeg lurte på. Quote
Guest Johan Stub Posted September 25, 2005 Posted September 25, 2005 Beklager - jeg misforstod! Quote
Guest BIMMER_LOVE Posted September 25, 2005 Posted September 25, 2005 Beklager - jeg misforstod! hehe, det går bra. ikke noe å beklage seg for.... Quote
Recommended Posts