Guest Tor Gunnar Posted August 20, 2010 Posted August 20, 2010 Hei har en mb 290TD avantgard 97mod so lurte ej på om det e nokken so he litt peiling på turbostilling å sann. tenkte ej skolla ha en turbo-målar å justerbar trykk ventil inni bilen. so om dokke konne komt me nokken forslag på ka ej skolla kjøpt å hatt inni.. dær står en chip på bilen no som e vakcum styrt. So hadde våre fint me nokken tips? Quote
viper Posted August 20, 2010 Posted August 20, 2010 Tipper det går bedre om du skriver forstålig norsk. Chip som er vacumstyrt? Quote
Guest Tor Gunnar Posted August 20, 2010 Posted August 20, 2010 Hei har en mb 290TD avantgard 97mod Jeg lurte på om det var noen som vet hvordan man stiller på turboen tenkte jeg skulle ha en turbo-måler og justerbart trykk ventil inni bilen. så om dere kunne komt med noen tips på ka jeg skulle kjøpt å hatt inn i bilen.. Står en Power Box by PSI Motorsport på nå. Så hadde våre fint med noen tips? Bedre norsk nå? Quote
Einar Posted August 21, 2010 Posted August 21, 2010 Turbotrykket er vel styrt av motorstyringa på disse vil jeg tro, må vel da enten bygge om til vanlig WG-styring, eller ha en skikkelig chip som justerer opp trykket også. Quote
Recommended Posts