Fredrik B Posted August 16, 2010 Posted August 16, 2010 Hvordan funker denne? På min 200D så hopper den fram og tilbake når jeg kommer under halv tank, men lyset til reservetanken begynner å lyse på rett tidspunkt. Noen som har vært borti dette før? Quote
FrodeS Posted August 16, 2010 Posted August 16, 2010 Hvordan funker denne? På min 200D så hopper den fram og tilbake når jeg kommer under halv tank, men lyset til reservetanken begynner å lyse på rett tidspunkt. Noen som har vært borti dette før? Min begynte sånn da jeg kjørte på biodiesel. Ikke nødvendigvis noen sammenheng, men. Quote
Fredrik B Posted August 16, 2010 Author Posted August 16, 2010 Hvordan funker denne? På min 200D så hopper den fram og tilbake når jeg kommer under halv tank, men lyset til reservetanken begynner å lyse på rett tidspunkt. Noen som har vært borti dette før? Min begynte sånn da jeg kjørte på biodiesel. Ikke nødvendigvis noen sammenheng, men. Nåla har bestandig vært slik, så vet ikke hva som er fylr og ikke. Kjøpte bilen fra en som bodde på landet, så vet jo aldri hva som er putta på tanken. Quote
vegard Fyrileiv Posted August 18, 2010 Posted August 18, 2010 er ihvertfall fryktelig enkel å ta ut hvis du har sedan. stv. veit jeg ikke. men på sedan kan du bare ta ut trekke i bagasjeromme mot bakseteryggen. så ere bare å skru opp den store muttern. hvordan den egentlig virker veit jeg ikke. er bare et plastikrør. Quote
Recommended Posts