Trond H. Posted August 13, 2010 Posted August 13, 2010 Årets julemøte blir denne kvelden. Husk å sette av datoen. Er vel sansynlig at det også i år blir Morten's Kro, men vi kommer tilbake med det. Quote
Thomas Madsen Posted October 22, 2010 Posted October 22, 2010 Jeg kommer, meeeget mulig frua kommer også Quote
Trond H. Posted October 23, 2010 Author Posted October 23, 2010 Da er lokale bestillt. Som vanlig ble det Morten's kro på Gjelleråsen. Mye fordi det er praktisk i forhold til parkering o.s.v. I år vil Hovedstyret sponse den enkeltes kuvert med kr. 250,- fordi det ikke har vært noen utbetalinger til pizzakvekveld i år. Vær snill å gi meg beskjed i god tid (senest 6/12) om du/dere skal være med. Har ikke fått den endelige prisen, men den og andre nødvendige beskjeder kommer etterhvert. Quote
FrodeS Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 med Prøv å ikke tjuvstarte så mye med ribba at du ikke orker noe mer på julemiddagen, da! Jeg regner med jeg også blir med. Må prøve å få til det. Når det gjelder spons fra styret, så gjelder det (selvsagt) kun betalende medlemmer, ikke koner eller sånt. Quote
Thomas Madsen Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 med Prøv å ikke tjuvstarte så mye med ribba at du ikke orker noe mer på julemiddagen, da! Jeg regner med jeg også blir med. Må prøve å få til det. Når det gjelder spons fra styret, så gjelder det (selvsagt) kun betalende medlemmer, ikke koner eller sånt. Bra både kona og jeg er betalende medlemmer da Quote
Lars Alex Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Er det noen som skal ha med damer??? Lise lurte.... Quote
Thomas Madsen Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Er det noen som skal ha med damer??? Lise lurte.... Jeg tror da kona mi skal være med, men hun er jo medlem da Quote
Trond H. Posted October 24, 2010 Author Posted October 24, 2010 Det er selvfølgelig ingenting i veien for å ta med ledsager, men som Frode sier er det bare betalende medlemmer som får supsidiert kuvert. Quote
FrodeS Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Er det noen som skal ha med damer??? Lise lurte.... Er jo bare hyggelig om man tar med seg bedre halvdeler. Det har pleid å være en del sånne med. Quote
Thomas Madsen Posted October 25, 2010 Posted October 25, 2010 Er det noen som skal ha med damer??? Lise lurte.... Er jo bare hyggelig om man tar med seg bedre halvdeler. Det har pleid å være en del sånne med. Tar som regel med meg hele meg jeg, ikke bare den bra halvdelen, tar også den dårlige.... Quote
Johnny Antonsen Posted November 12, 2010 Posted November 12, 2010 Hei Jeg er med på denne kvelden. Max R Quote
Trond H. Posted November 28, 2010 Author Posted November 28, 2010 Har desverre vært bortreist en uke. Kommer mail i morgen ang pris o.s.v. Send PM med fullt navn når dere melder dere på. Må ha det p.g.a supsidiene fra hovedstyret. Quote
Trond H. Posted November 29, 2010 Author Posted November 29, 2010 Vedr. årets julemiddag mandag 13/12-2010 Som tidligere annonsert blir julemiddagen i år (som før) på Morten's Kro på Gjelleråsen. Mellom Hvam og Gjelleråsen langs RV 22. Vi møtes der kl. 18.00. Hovedstyret vil i år supsidiere kr. 250,- pr. betalende medlem. Det vil si at den enkelte betaler kr. 159,- + drikke. (kan betales med kort) For dette får man 2 x servering av julemat og dessert m/kaffe. For å få korrekt liste må dere melde dere på med fullt navn, enten som svar via mail, PM på forumet eller som SMS til meg. (tlf 928 000 25). Dette må gjøres innen 6/12. Tradisjonen tro prøver vi å få til loddsalg. Så da ønsker vi så mange som mulig velkommen. MVH for Lokallag Oslo Trond. Quote
Leon Posted November 29, 2010 Posted November 29, 2010 Så hyggelig dette høres ut, Trond. Jeg tør ikke si med sikkerhet siden dette blir på mandag/i uka. Kan være at jeg er innlagt på sykehuset fra og med denne mandagen. Vet mer om det nærmere den 6/12-10 Quote
Trond H. Posted December 5, 2010 Author Posted December 5, 2010 [move][glow=red,2,300]MINNER OM DENNE. [/glow] [/move] Vedr. årets julemiddag mandag 13/12-2010 Som tidligere annonsert blir julemiddagen i år (som før) på Morten's Kro på Gjelleråsen. Mellom Hvam og Gjelleråsen langs RV 22. Vi møtes der kl. 18.00. Hovedstyret vil i år supsidiere kr. 250,- pr. betalende medlem. Det vil si at den enkelte betaler kr. 159,- + drikke. (kan betales med kort) For dette får man 2 x servering av julemat og dessert m/kaffe. For å få korrekt liste må dere melde dere på med fullt navn, enten som svar via mail, PM på forumet eller som SMS til meg. (tlf 928 000 25). Dette må gjøres innen 6/12. Tradisjonen tro prøver vi å få til loddsalg. Så da ønsker vi så mange som mulig velkommen. MVH for Lokallag Oslo Trond. Quote
Lars U. Posted December 7, 2010 Posted December 7, 2010 Jeg kan desverre ikke komme ny jobb og møte i London denne dagen.. Quote
Trond H. Posted December 11, 2010 Author Posted December 11, 2010 [move][glow=red,2,300]MINNER OM DENNE. [/glow] [/move] Vedr. årets julemiddag mandag 13/12-2010 Som tidligere annonsert blir julemiddagen i år (som før) på Morten's Kro på Gjelleråsen. Mellom Hvam og Gjelleråsen langs RV 22. Vi møtes der kl. 18.00. Hovedstyret vil i år supsidiere kr. 250,- pr. betalende medlem. Det vil si at den enkelte betaler kr. 159,- + drikke. (kan betales med kort) For dette får man 2 x servering av julemat og dessert m/kaffe. For å få korrekt liste må dere melde dere på med fullt navn, enten som svar via mail, PM på forumet eller som SMS til meg. (tlf 928 000 25). Dette må gjøres innen 6/12. Tradisjonen tro prøver vi å få til loddsalg. Så da ønsker vi så mange som mulig velkommen. MVH for Lokallag Oslo Trond. Det er fortsatt mulig å henge seg på her. De klarer noen "på sparket". Quote
Ronnie Westpold Posted December 13, 2010 Posted December 13, 2010 Takker alle gamle og nye medlemmer for en hyggelig kveld med god mat og godt humør. Quote
Trond H. Posted December 13, 2010 Author Posted December 13, 2010 Henger meg på Ronnie og takker alle som var til stede for nok en utrolig hyggelig kveld. Spesielt hyggelig var det å se en del "nye" ansikter der. Sees til neste år... (2011) Quote
Recommended Posts