Jump to content

Lokallag Oslo's julemøte 13/12-2010 NB! Merk dato!!!

Recommended Posts

• 2 months later...
Posted

Da er lokale bestillt. Som vanlig ble det Morten's kro på Gjelleråsen. Mye fordi det er praktisk i forhold til parkering o.s.v. I år vil Hovedstyret sponse den enkeltes kuvert med kr. 250,- fordi det ikke har vært noen utbetalinger til pizzakvekveld i år.

Vær snill å gi meg beskjed i god tid (senest 6/12) om du/dere skal være med. :-)

Har ikke fått den endelige prisen, men den og andre nødvendige beskjeder kommer etterhvert.  :D

Posted

med  :D

Prøv å ikke tjuvstarte så mye med ribba at du ikke orker noe mer på julemiddagen, da!

Jeg regner med jeg også blir med. Må prøve å få til det.

Når det gjelder spons fra styret, så gjelder det (selvsagt) kun betalende medlemmer, ikke koner eller sånt.

Posted

med  :D

Prøv å ikke tjuvstarte så mye med ribba at du ikke orker noe mer på julemiddagen, da!

Jeg regner med jeg også blir med. Må prøve å få til det.

Når det gjelder spons fra styret, så gjelder det (selvsagt) kun betalende medlemmer, ikke koner eller sånt.

Bra både kona og jeg er betalende medlemmer da :-D

Posted

Er det noen som skal ha med damer??? Lise lurte....

Er jo bare hyggelig om man tar med seg bedre halvdeler. Det har pleid å være en del sånne med.

Posted

Er det noen som skal ha med damer??? Lise lurte....

Er jo bare hyggelig om man tar med seg bedre halvdeler. Det har pleid å være en del sånne med.

Tar som regel med meg hele meg jeg, ikke bare den bra halvdelen, tar også den dårlige....

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Har desverre vært bortreist en uke. Kommer mail i morgen ang pris o.s.v. Send PM med fullt navn når dere melder dere på. Må ha det p.g.a supsidiene fra hovedstyret.  :D

Posted

Vedr. årets julemiddag mandag 13/12-2010

Som tidligere annonsert blir julemiddagen i år (som før) på Morten's Kro på Gjelleråsen. Mellom Hvam og Gjelleråsen langs RV 22.

Vi møtes der kl. 18.00.

Hovedstyret vil i år supsidiere kr. 250,- pr. betalende medlem. Det vil si at den enkelte betaler kr. 159,- + drikke. (kan betales med kort)

For dette får man 2 x servering av julemat og dessert m/kaffe.

For å få korrekt liste må dere melde dere på med fullt navn, enten som svar via mail, PM på forumet eller som SMS til meg. (tlf 928 000 25). Dette må gjøres innen 6/12.

Tradisjonen tro prøver vi å få til loddsalg.

Så da ønsker vi så mange som mulig velkommen.

MVH for Lokallag Oslo

Trond. 

Posted

Så hyggelig dette høres ut, Trond. Jeg tør ikke si med sikkerhet siden dette blir på mandag/i uka. Kan være at jeg er innlagt på sykehuset fra og med denne mandagen. Vet mer om det nærmere den 6/12-10

Posted

[move][glow=red,2,300]MINNER OM DENNE. [/glow] [/move]

Som tidligere annonsert blir julemiddagen i år (som før) på Morten's Kro på Gjelleråsen. Mellom Hvam og Gjelleråsen langs RV 22.

Vi møtes der kl. 18.00.

Hovedstyret vil i år supsidiere kr. 250,- pr. betalende medlem. Det vil si at den enkelte betaler kr. 159,- + drikke. (kan betales med kort)

For å få korrekt liste må dere melde dere på med fullt navn, enten som svar via mail, PM på forumet eller som SMS til meg. (tlf 928 000 25). Dette må gjøres innen 6/12.

MVH for Lokallag Oslo

Trond. 

Posted

[move][glow=red,2,300]MINNER OM DENNE. [/glow] [/move]

Vi møtes der kl. 18.00.

MVH for Lokallag Oslo

Trond. 

Det er fortsatt mulig å henge seg på her. De klarer noen "på sparket".

Posted

Henger meg på Ronnie og takker alle som var til stede for nok en utrolig hyggelig kveld. Spesielt hyggelig var det å se en del "nye" ansikter der.  :D

Sees til neste år...  8) (2011)