viper Posted August 24, 2010 Posted August 24, 2010 Ja, har du noe mer kjøtt på beinet her George? Quote
Frode Posted August 24, 2010 Posted August 24, 2010 Vi planlegger så smått å gå igjennom virkemåten, innstallasjon og mapping av sprut, om det blir på storskjerm i kjelleren til Mr.skadberg eller delvise praktiske oppgaver i Noredalen er ikke fastsatt helt ennå. Vi har ihvertfall 2 forskjellg typer sprut med like forskjellig software som vi kommer til å gå igjennom. Quote
bska Posted August 24, 2010 Posted August 24, 2010 Lukter litt vekt-tall og ditto lab-øvelser dette - ikke fritt for at det blir flere forelesninger etterhvert Det var omtrent som dette det hele startet (bare denne story'n tar en litt annen vending.....) Quote
George Posted August 30, 2010 Author Posted August 30, 2010 skal komme tilbake med info asap.. må bare finne ut hvor vi skal være føler det kan trekke litt folk da dette er ganske så interessant! Quote
George Posted September 10, 2010 Author Posted September 10, 2010 Vi planlegger denne kvelden til å bli arrangert i november. mer info kommer snart Quote
HolgersEN Posted September 13, 2010 Posted September 13, 2010 I Dalen i kveld så ble det besluttet at vi går for Mandag 22. November :D Sted for kvelden er Bertel O. Steen Rogaland sine lokaler på Forus...!!! VELL MØTT TIL EN KANON KVELD :D Quote
George Posted November 2, 2010 Author Posted November 2, 2010 Gleder meg skulle egentlig offshore den mandagen, men ble heldigvis flyttet til dagen etter :supz: :supz: Quote
Stein Erik S. Mangerøy Posted November 3, 2010 Posted November 3, 2010 Hmm, dette kunne jeg gjerne tenkt meg. Quote
Stein Erik S. Mangerøy Posted November 4, 2010 Posted November 4, 2010 Ser ut til at jeg kanskje kan komme, hadde jo kommet veldig godt med dette. Når på dagen/kvelden blir dette? Quote
HolgersEN Posted November 4, 2010 Posted November 4, 2010 Ser ut til at jeg kanskje kan komme, hadde jo kommet veldig godt med dette. Når på dagen/kvelden blir dette? 19.00 på Bertel O. Steen Rogaland :D Quote
Stein Erik S. Mangerøy Posted November 4, 2010 Posted November 4, 2010 Supert. Hvor lenge rekner du med det vil vare? Jeg tenker litt på at jeg er på skulen på mandag, reiser så hjem til stord på formiddagen, til stavanger sånn at jeg rekker å være der i 6-7 tiden, men må også tilbake til bergen på skulebenken på tirsdag. Men det ordner seg vell, forteller til læreren at det er bilrelatert så er det sikkert bare helt toppers. Quote
HolgersEN Posted November 4, 2010 Posted November 4, 2010 Spørs hvor mye folket har på hjertet det Quote
viper Posted November 10, 2010 Posted November 10, 2010 Hva med å filme litt fra denne kvelden? Har selvfølgelig ikke mulighet til å stille da jeg har eksamen på tirsdag morgen, så hadde vært moro for oss andre som ikke var der og kanskje få et lite innblikk Quote
Stein Erik S. Mangerøy Posted November 10, 2010 Posted November 10, 2010 Det er dårlig Geir. Men må da være fult mulig å få til noe opptak av dette. Hvor mange er det antatt å komme / plass til? Jeg kommer nok, og tar nok med meg en merce kompis. Quote
viper Posted November 14, 2010 Posted November 14, 2010 Hva med å filme litt fra denne kvelden? Har selvfølgelig ikke mulighet til å stille da jeg har eksamen på tirsdag morgen, så hadde vært moro for oss andre som ikke var der og kanskje få et lite innblikk Hva sier dere gutter? Noen som tør opptre foran kamera? Quote
Frode Posted November 15, 2010 Posted November 15, 2010 Det spørs om vi vil "dokumentere" noe av påstandene vi kommer med denne kvelden..... Quote
Stein Erik S. Mangerøy Posted November 16, 2010 Posted November 16, 2010 Tar dere noe for dette? Begrensning for hvor mange som kan bli med? Jeg har i hvertfall med meg en annen mercedes gutt. Jeg har nettopp handla meg datasprut så gleder meg og ser veldig fram til dette. Quote
Mr. Nygård Posted November 16, 2010 Posted November 16, 2010 Tar dere noe for dette? Begrensning for hvor mange som kan bli med? Jeg har i hvertfall med meg en annen mercedes gutt. Jeg har nettopp handla meg datasprut så gleder meg og ser veldig fram til dette. Dette er et gode som man har som medlem i MBE, så dette er gratis. Tror det skal være plass til alle som ønsker å være med, så det er ingen problem. Quote
Frode Posted November 22, 2010 Posted November 22, 2010 Husk kl 1900 i kveld.... Møt presis ved hovedinngangen til BOS på Forus.... Quote
bska Posted November 22, 2010 Posted November 22, 2010 Satser på en faglig kveld som passer alle med litt over snittet bil-interesse. Vi forsøker å legge opp til ett bredt løp som passer alle, - enten man har planer om å dra igang eget prosjekt eller om man vil tilfredstille nyskjerrigheten. Quote
LuckyDuck Posted November 22, 2010 Posted November 22, 2010 skulle gjerne ha tilfredstillt nysjerrigheten min, men har ikke mulighet til å dukke opp. Quote
Recommended Posts