Jump to content

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Vi planlegger så smått å gå igjennom virkemåten, innstallasjon og mapping av sprut, om det blir på storskjerm i kjelleren til Mr.skadberg eller delvise praktiske oppgaver i Noredalen er  ikke fastsatt helt ennå.

Vi har ihvertfall 2 forskjellg typer sprut med like forskjellig software som vi kommer til å gå igjennom. :lol:

Posted

Lukter litt vekt-tall og ditto lab-øvelser dette

- ikke fritt for at det blir flere forelesninger etterhvert :D

Det var omtrent som dette det hele startet (bare denne story'n tar en litt annen vending.....)

• 2 weeks later...
Posted

I Dalen i kveld så ble det besluttet at vi går for Mandag 22. November :D :D :D

Sted for kvelden er Bertel O. Steen Rogaland sine lokaler på Forus...!!!

VELL MØTT TIL EN KANON KVELD :D :D :D

• 1 month later...
Posted

Supert. Hvor lenge rekner du med det vil vare?

Jeg tenker litt på at jeg er på skulen på mandag, reiser så hjem til stord på formiddagen,

til stavanger sånn at jeg rekker å være der i 6-7 tiden, men må også tilbake til bergen på skulebenken på tirsdag.

Men det ordner seg vell, forteller til læreren at det er bilrelatert så er det sikkert bare helt toppers. :D

Posted

Hva med å filme litt fra denne kvelden? Har selvfølgelig ikke mulighet til å stille da jeg har eksamen på tirsdag morgen, så hadde vært moro for oss andre som ikke var der og kanskje få et lite innblikk :)

Posted

Hva med å filme litt fra denne kvelden? Har selvfølgelig ikke mulighet til å stille da jeg har eksamen på tirsdag morgen, så hadde vært moro for oss andre som ikke var der og kanskje få et lite innblikk :)

Hva sier dere gutter? Noen som tør opptre foran kamera?

Posted

Tar dere noe for dette? Begrensning for hvor mange som kan bli med?

Jeg har i hvertfall med meg en annen mercedes gutt. :D

Jeg har nettopp handla meg datasprut så gleder meg og ser veldig fram til dette. :)

Dette er et gode som man har som medlem i MBE, så dette er gratis. Tror det skal være plass til alle som ønsker å være med, så det er ingen problem.

Posted

Satser på en faglig kveld som passer alle med litt over snittet bil-interesse.

Vi forsøker å legge opp til ett bredt løp som passer alle,

- enten man har planer om å dra igang eget prosjekt eller om man vil tilfredstille nyskjerrigheten.