Kjetil Halvorsen Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 Har kommet hjem fra tur i Europa med CL'en, og etter vask ser jeg at det er kommet mye steinsprut. Er det mulig å behandle dette bedre, eller er lakkering eneste mulighet? Quote
Alexander Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 Fylle lakk i såret, våtslipe og polere er en mulighet som ofte blir veldig bra. Er vel også noen firmaer som driver med steinsprutreparasjoner på lakk minnes jeg, uten at jeg husker hva de heter. Quote
FrodeS Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 Fylle lakk i såret, våtslipe og polere er en mulighet som ofte blir veldig bra. Er vel også noen firmaer som driver med steinsprutreparasjoner på lakk minnes jeg, uten at jeg husker hva de heter. Nordic Dent utti Bærum mener jeg det var broden hadde sin trakt.. eh.. volvo v70 hos. De tok noen småbulker og lappet noen steinsprut. Han var veldig fornøyd, og prisen var det ikke noe å si på. Cato, han som gikk og fikset bulker på Gol anbefaler også disse. Du kan jo hilse fra han og høre hva de kan få til. Quote
MB JON Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 Kontakt: Nordic Dent AS Olav Ingstadsvei 7B 1351 Rud Baerum Tlf: 92 88 59 58 bulk@nordicdent.com Nordic Dent Vest AS Postboks 7 6099 Fosnavåg Tlf: 98 68 28 12 vestbulk@nordicdent Quote
Tor Erik Skaug Posted January 17, 2011 Posted January 17, 2011 http://www.bilkosmetikk.no/Velkommen.html disse er og anbefale, har brukt dem selv, etter anbefaling etter andre Quote
Recommended Posts