Trond H. Posted August 6, 2010 Posted August 6, 2010 Hallo alle sammen. Ferien er vel over for de aller fleste og en ny ettersommer og høst står foran oss. Programmet for den kommende tiden blir litt annerledes enn vi pleier, da vi kommer til å forsøke med å ha "offisielle" møter kun hver fjortende dag. Det vil si at vi treffes i Brobekkveien èn mandag og temakveld i en eller annen form den neste. Det er flere grunner til dette tiltaket, det ene er ønsket om kanskje å få flere fremmøtte, og at det kanskje blir lettere å finne på ting som er interessante og artige for medlemmene. Vi har riktig nok ikke noen temakvelder klare, men det skal nok være mulig å finne på noe fremover. De øvrige mandagene skulle det allikevel ikke forundre meg om de mest "avhengige" treffes på "kontoret". ( McDonalds , Østre Aker vei ved Grorud stasjon. ) Det vil si at det foreløpige programmet ser slik ut fremover: 16 aug. : Brobekk 30 aug. : Temakveld 13 sept. : Brobekk 27 sept. : Temakveld 11 okt. : Temakveld, Remitek, Rommen 21okt. : Høstsjekk Star autoco 25 okt. : Brobekk 8 nov. : Brobekk 22 nov. : Temakveld 6 des. : Brobekk 13 des. : JULEMØTE NB! Merk Dato Fortsatt er det flott hvis noen kommer med gode forslag for temakvelder. Fortsatt mangler vi sekretær i lokallaget, så hvis noen kunne tenke seg å bidra litt hadde det vært helt supert. Frode Strand har også kommet med en forespørsel ang vintertreff på Gol. Er dette noe vi bør satse på? Hør gjerne av dere via meg eller direkte til formann Frode. MVH Trond Quote
Fredrik B Posted August 31, 2010 Posted August 31, 2010 Er det noe planer for høstsjekk i år? Det hadde vært fint. Skulle hatt en sjekk på 200Den min Quote
Ronnie Westpold Posted September 16, 2010 Posted September 16, 2010 Planer for Grombil på søndag? Quote
Trond H. Posted September 16, 2010 Author Posted September 16, 2010 Ang. Grombil førstkommende søndag. Er usikker på min egen mulighet til å delta, men det hadde jo vært artig hvis en gjeng kunne stille opp der. Så vidt meg kjent åpner det for innkjøring kl 09.00. Foreslår at det møtes opp i Brobekkveien for felles avreise kl 08.45. Kanskje "kollen" vår er ledig i år også. Hvis noen er kjent med at tiden er feil er det fint hvis noen retter det opp. For de som eventuelt møter direkte opp er stedet Ekeberg Camping. "kollen" ligger opp til venstre etter innkjøring i porten. Quote
Alexander Posted September 18, 2010 Posted September 18, 2010 http://www.acsn.no/grombil.htm Noen som har tenkt seg en tur? Quote
FrodeS Posted September 18, 2010 Posted September 18, 2010 Ingen høstsjekk? Er det planlagt noen verveturer utover høsten? Quote
Ronnie Westpold Posted September 20, 2010 Posted September 20, 2010 Hva er planen i dag. Var en luke i programmet fra 13 til 27 September. Quote
Alexander Posted September 20, 2010 Posted September 20, 2010 Det er bare satt opp faste møter hver 14. dag denne høsten Quote
Kenneth S Posted September 20, 2010 Posted September 20, 2010 MC på Grorud for de som ønsker fra 18.00 Quote
Ronnie Westpold Posted September 23, 2010 Posted September 23, 2010 Noen som synes at det har blitt bedre med bare hver 14 dag? Quote
Kenneth S Posted September 23, 2010 Posted September 23, 2010 Er vel egentlig ikke det men, er ikke så lett å finne på ting og det renner ikke inn med forslag heller. Er nå fortsatt en del som møter opp på kontoret de andre mandagene. Quote
3465 Posted September 24, 2010 Posted September 24, 2010 øø... det er vel ikke slik at et er tilgang på bukk på Brobekk? Quote
Thomas Madsen Posted September 24, 2010 Posted September 24, 2010 øø... det er vel ikke slik at et er tilgang på bukk på Brobekk? Lokallag Oslo har lokaler hos Inge Høyer, men har ikke tilgang til bukk desverre Quote
Ronnie Westpold Posted September 25, 2010 Posted September 25, 2010 Men det må jo ikke skje noe hele tiden. Er jo sosialt samvær som er det viktigste for min del ihvertfall. Tror mange også føler det sånn. Syns nesten det er mere folk i Brobekkveien de gangene de IKKE skjer noe. Dessuten så liker jeg ikke disse møtene på "kontoret" jeg blir bare enda feitere av det Quote
Lars Alex Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Men det må jo ikke skje noe hele tiden. Er jo sosialt samvær som er det viktigste for min del ihvertfall. Tror mange også føler det sånn. Syns nesten det er mere folk i Brobekkveien de gangene de IKKE skjer noe. Dessuten så liker jeg ikke disse møtene på "kontoret" jeg blir bare enda feitere av det Helt enig. Det er det sosiale som betyr noe. Jeg synes vel egentlig det å stå og prate og juge er det mest trivelige. De som vil drar jo allikevel på kontoret litt utpå kvelden. FÅ TILBAKE UKES MØTER !!!! Det trenger IKKE å skje noe hver gang. Quote
Kenneth S Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Det var ment som en prøve med hver 14 dag. Er ikke lett å gjøre alle til lags heller. Litt av tanken var å se om det gikk ann å få flere til å møte opp enten for at det skjer noe eller litt savn av sammværet. Er ikke imponerende med 15 stk av potensielt 3-400 som møter opp. Er ikke noe i veien med gjengen i dag men, hadde jo vært fint å fått med noen flere også. Kan nå også virke som vi ikke er helt velkommne i lokalene som er nå innimellom. En dør ble låst og sist så var det nesten ikke bord eller stoler der. Quote
Ronnie Westpold Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Tror ikke dette var ment som en klage Kenneth, men bare et uttrykk for hva man føler. Nå er det slik at lokalene vi sitter i noen ganger brukes til kurs av Jotun som har kontorer på samme sted. Dette har de gjort avtale med Inge om fra starten av og har vært sånn siden vi flyttet dit. Har vel aldri opplevd dette som noe problem. Hvis man føler det sånn så ta det opp med Inge isteden får å gå rundt å føle seg uvelkommen som vi absolutt IKKE er. Quote
Kenneth S Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Tok det ikke som noen klage. Som Trond sa til meg så har vi ventet på tilbakemeldinger. Er ikke noe problem så ting går tilbake som før. Trond kommer med svar hvis det er noe han vil tilføye når han kommer hjem senere i dag. Quote
Trond H. Posted September 28, 2010 Author Posted September 28, 2010 Hallo på dere. Endelig!! Takk for tilbakemeldinger ang endringer av høstens program. Forstår med glede at mange savner å treffes hver uke, og ingenting er bedre enn det. Som Kenneth sier i sitt innlegg var tanken at det kanskje var slik at endel følte seg "tvunget" til å møte opp hver mandag, og at det kanskje skulle bli ENDA hyggeligere å møtes hver 14. dag. Når dette nå viser seg å være helt feil og at mange mer enn gjerne møter opp hver mandag, er jeg ikke imot å gå tilbake til det gamle. Det har kommet innspill på at det hyppige besøket på "kontoret" ikke er bra for livmålet hos enkelte...... Det kan jo forsåvidt løses med å bestille noe annet enn de største hamburgermenyene de har da......, f.eks en salat og en flaske vann.... Eller?? Vi kan gjerne møtes hver mandag, men å få til temakvelder mer enn en gang i måneden er ikke så enkelt. Sett i lys av gårsdagens hendelser og endel manglende respons rundt omkring, er det bare å innse at det ikke blir så lett. Har fått noen forslag som det går an å jobbe litt med, men jeg innrømmer at jeg blir litt skeptisk. Ikke til forslagene, men til hva vi får ut av besøkene våre rundt om..... ikke alle har vært like velykkede.... Når det gjelder høstsjekk har jeg vært i kontakt med en samarbeidpartner for en tid tilbake, og har blitt lovet tilbakemelding, uten at denne er kommet....... Vet ikke helt om jeg har så lyst til å mase..... Forøvrig er vi fortsatt glade for å få være i Brobekkveien, at møblene var forsvunnet er vel noe vi løser.... Quote
Alexander Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Hva med et besøk på det nye verkstedet til Bergs Automatservice? Quote
Thor-Egil Andersen Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Støter det forslaget Alexander... Quote
Recommended Posts