Odd Sigurd Posted August 6, 2010 Posted August 6, 2010 Er det noen i klubben som har prøvd QMI produktene på bilene sine?Og hva er konklusjonen i forhold til hva reklamen sier? Quote
SigurdB Posted August 6, 2010 Posted August 6, 2010 Har delt erfaringer med qmi. Mange skryter produktene deres opp i skyene. Har testet qmi både rens og teflon behandling på en 250D med påfølgende toppakningsproblemer. Har også sett en ford sierra motor som var helt rein innvendig og eieren var meget fornøyd med behandlingen samt at oljetrykket gikk opp. Hvis det kun er rensen du er ute etter så ville jeg heller valgt tunap. Min mening om saken er at hvis teflon behandlingen er så fantastisk så er det rart at ikke bilprodusentene allerede bruker dette i sine egene motorer. Quote
Odd Sigurd Posted August 8, 2010 Author Posted August 8, 2010 Kan jeg da spørre om hva QMI er Gå inn her så kan du finne litt ut om det www.qmi.no Quote
Recommended Posts