Jump to content

navigasjons-cd

Guest Steinar Schjødt

Recommended Posts

Guest Steinar Schjødt
Posted

Hei, har kjøpt Charlies 2001-modell E320CDI, mangler cd eller er det dvd til Comanden, hvor får man kjøpt dette billig? Har meldt meg inn i forumet, men ennå fått ordnet med innlogging osv.

Guest Steinar Schjødt
Posted

Charlie:Nix, funket ikke, Comand sier den har leseproblemer. Har du brukt denne cd-en selv, er du sikkert på at den er til rett modell Comand? Setter pris på om du skaffer en annen.

Steinar

Posted

Charlie:Nix, funket ikke, Comand sier den har leseproblemer. Har du brukt denne cd-en selv, er du sikkert på at den er til rett modell Comand? Setter pris på om du skaffer en annen.

Steinar

Skal sende opp en annen over helgen Steinar 8)

Guest Steinar Schjødt
Posted

Ny cd mottatt, new wrapping, same shit! Dette funker ikke Charlie, aner ikke hvorfor, men den viser lesefeil når jeg kjører inn cd-en.

Steinar

Posted

Ny cd mottatt, new wrapping, same shit! Dette funker ikke Charlie, aner ikke hvorfor, men den viser lesefeil når jeg kjører inn cd-en.

Steinar

Merkelig. Har brukt navi selv i bilen for noen år siden. Prøvde den plata du fikk i min 211 før jeg sendte den opp til deg, og den funket helt fint. Skal ikke 210 Command og 211 command ha samme platene da?? Noen som vet??

Posted

210 COMAND har CD-navigasjon, og skal ha plater av typen DX - 211 har DVD-Navigasjon og bruker helt andre plater.

Tips1; Bruk en renseCD eller få COMANDen renset.

Tips2; Bruk originale naviplater (gjelder også - og i særdeleshet 211) - COMANDen er ikke så glad i brente plater (joda, jeg vet at det kan fungere).

Kjøp heller en eldre, original naviplate enn å bruke en brent plate - oppdateringene er likevel ikke gode nok.

Guest Steinar Schjødt
Posted

Takke f.. for at ikke Charlie sine skiver ikke passer dersom det er helt forskjellig på 210 og 211. Da er vi like langt.

Posted

Takke f.. for at ikke Charlie sine skiver ikke passer dersom det er helt forskjellig på 210 og 211. Da er vi like langt.

Ja som Sven Håkon forklarer så er det CD på 210 og DVD på 211.