Arne Solhaug Posted August 4, 2010 Posted August 4, 2010 Hei Er det noen som har prøvd å montere fjernstyrt sentrallås med settet fra autoroyal til MB w124? http://www.autoroyal.no/shop/productDetails.aspx?ProductId=1204185&catalogDirectoryId=772&menunode=633670877016672143 Fungerer dette bra eller er det bare problemer med dette? Var jo billig. Mvh Arne Quote
Rudi Posted August 4, 2010 Posted August 4, 2010 Ligner veldig på den jeg har fra rclick.co.uk Kan ikke uttale meg om noen annen en den derfra, og den syns jeg funker bra. Meget fornøyd med den, god rekkevidde, og er gull å slippe låse opp manuellt. Eneste minus er at nøkkelen ligner på en VW nøkkel edit: Prisen er heller ikke ille hos autoroyal ser jeg. Fra england kom det på 350,- ca (inkl frakt) da jeg kjøpte siste settet mitt. Quote
Rolf Åge Posted August 4, 2010 Posted August 4, 2010 Slenger meg på deg Rudi.. Rclick låsen har fungert feilfritt hos meg i snart 2 år.. Litt knot å montere, men ellers god.. Har skiftet batteri i kontrollen, det er eneste.. Quote
FrodeS Posted August 4, 2010 Posted August 4, 2010 Ingen erfaring med dette, men hvorfor ikke montere alarm med en gang, så får du litt rabatt på forsikringen også? Quote
Recommended Posts