Jump to content

Nakkestøtter bak?

Recommended Posts

Guest Sondre B. Bjelland
Posted

Jeg tror, vet ikke, at det skal være opplegg til nakkestøtter i seteryggen. Har hørt at dette iallefall gjelder 190. Det som er er at man visstnok skal kutte hull i stoffet der hvor festet til nakestøttene er. Man får kjøpt nakkestøtter og slike plastikkringer for å dekke over hullet.

Men. Dette er ting jeg har hørt og ikke sjekket opp personlig. Derfor vil jeg fraråde deg å begynne å klippe før noen vet sikkert ;)

Posted

Du kjenner hvis det er gjort klart for nakkestøtter gjennom stoffet. Ta å kjenn godt etter der hvor nakkestøttene skal stå, hvis du kjenner noe hardt der så er det sannsynligvis gjort klart :)

Posted
Kan det ettermonteres på S123' date=' eller kan jakten på blå bakseterygg begynne :?:[/quote']Kan ihvertfall gjøres på W123, ble gjort på 240'n min før jeg kjøpte den.

Vær forberedt på en sjokkpris om du tenker nytt, mener å huske det var flere tusen i 1985-86... :?

EDIT - Fant noe her i EPC'n.

Monteringskit:

http://www.autoimport.dk/reservedele/soeg/?soegefelt=varenummer&find=1239700300

Nakkestøtte, tilfeldig valgt i TEX, stoff litt billigere:

http://www.autoimport.dk/reservedele/soeg/?soegefelt=varenummer&find=1239707150

(mrk. alle priser pr STK!)

Posted

Blir ikke problem å finne brukt til W123. Prøv å ring til Erlend Bore på tlf 51 422266, han bor i Klepp utforbi Stavanger. Han har hele garasjen full med W123 deler!

Posted
Blir ikke problem å finne brukt til W123. Prøv å ring til Erlend Bore på tlf 51 422266' date=' han bor i Klepp utforbi Stavanger. Han har hele garasjen full med W123 deler![/quote']Det har faktisk jeg også, men ikke til stv...

Om noen er interessert i nakkestøtter bak (m/monteringskit) til sedan, har jeg et par liggende.

Og diverse speil. Og varmeapparat. Og ett ratt. osv osv.

Bud over 50-100kr... MYE billigere enn nytt. :wink: