Fredrik B Posted August 2, 2010 Posted August 2, 2010 Skal over til Gøteborg om en stund, å da tenkte jeg at med det samme jeg er der, kan handle litt bildeler. Defor lurte jeg på om det er noen som har vært der, og kan anbefale en billig plass å handle bremser til min E320. Eller er det like billig å handle i Norge med våre rabatter? Er snakk om bremseklosser bak og ny bremsevæske som tåler en støyt. (Skal jo på Vålerbanen i sept.) Quote
Fredrik B Posted August 3, 2010 Author Posted August 3, 2010 ta gule EBC klosser rundbout..... Hvem forhandler disse og hva ligger de på i pris? Quote
RoarB Posted August 3, 2010 Posted August 3, 2010 ta gule EBC klosser rundbout..... Hvem forhandler disse og hva ligger de på i pris? www.brakes.no butikken ligger i lillestrøm men de sender og post... jeg har virkelig grisekjørt mine USR skiver og klosser, er ikke tendens til blåmerker eller overopphetning Quote
Recommended Posts