Guest Johan Stub Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Magen full av hjemmelaget spagetti og Faustino V Reserva årgang 2000, hodet fullt av alkohol og gode tanker, full fart på stereoen med Queen Greatest Hits I, II og III og Min Kvinne ved min side. Kan livet bli særlig bedre? Det er fredag! God helg til alle sammen (og husk nå på kvinnene deres)!!!! (Til alle dere unge: Queen var et engelsk band som startet opp på 70-tallet(?) hvor frontfiguren var Freddie Mercyury. De laget mye god og akkurat passe tung musikk. I dag bruker Gilde denne musikken som bakgrunn for en av sine kjøttreklamer...) Må da være noen her som kan sin Queen-historie som kan fylle ut med mer og riktigere informasjon. Quote
Guest Geggi Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Husk på kvinnen sa du.....Hun etterlot meg med ungene og stakk på firmatur Andre som får "passe" på henne tenker jeg... Når det gjelder middag så ble det Grandiosa i dag, og for første gang smakte jeg taco- og pølseversjonene. Fy faen for noe skvip! Jeg synes det er greit nok med originalen, men disse nye var jævlige.Til og med ungene som elsker Grandi likte dem ikke. Apropos Queen så er det sjefsmusikk http://inqueen.republika.pl/uklinksfanclubs.html Quote
Guest Johan Stub Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Hun etterlot meg med ungene og stakk på firmatur Tenk på all "energien" hun har med seg hjem da... Quote
Guest amorino Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 En ting er pizza - det er godt det! Men Grandiosa har INGENTING med pizza å gjøre. Mer som tomatsaus på papplater! En god pappvin til også nå - så snakker vi medlemskap i grilldressklubben, og pakketurermed grisefest på Costa Blanca!! Queen og Freddie... good vibrations!! VI unge husker også dette, fordi vi fikk med oss filmen "Wayne`s World" en eller annen gang på 90-tallet! "Bohemian Rapsody"! Ellers hadde de også minst èn god skive på samme tid, med en av mine favoritter; "Breakthrough". Freddie er død, lenge leve Freddie!! For "bæringer" er vel Reserva-viner, hva Amigo er for oss "lekfolk"? Anyway - god helg! Jeg skal drikker "billig" øl og se den første "Die Hard"-filmen i kveld!! Quote
Guest Geggi Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 En ting er pizza - det er godt det! Men Grandiosa har INGENTING med pizza å gjøre. Mer som tomatsaus på papplater! En god pappvin til også nå - så snakker vi medlemskap i grilldressklubben' date=' og pakketurermed grisefest på Costa Blanca!![/quote']Hehe, vent til tvillingene dine blir større og tidsklemma tar deg Forresten skulle vi sulte ihjel eller? Kona er på fest og siden jeg er tilhenger av den gamle skolen med tanke på matlaging osv. Tog du an? Quote
Guest Geggi Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Jeg hadde sannsynligvis daua foran kjøleskapet hvis jeg ikke hadde hatt kjerringa til å lage mat Quote
Guest Johan Stub Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Jeg må innrømme at Grandiosa ikke er en av mine favoritter. Foretrekker heller å lage selv. Når det gjelder Reserva'en skyldes det utrolig flaks under vinlotteriet på jobben i dag - kunne drukket mye annet også. Ellers er det jo en kjent sak at det to ting som virkelig får voksne kvinner kåte; Rent hus og god mat (med god vin på en fin tredjeplass)! Die Hard ruler når det gjelder film - gang etter gang! Quote
Guest Johan Stub Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Nå er det kaffe her - presskannelaget. Den blir best slik. Ellers må jeg innrømme at jeg ikke har mye i mot pappvin. Det kommer helt an på hva som er inni - og det kan være s kikkelig bra. Quote
FrodeS Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Jeg må innrømme at Grandiosa ikke er en av mine favoritter. utrolig at du har hørt om det, og i tillegg vet hva det _er_ og ikke minst hva det smaker ... Quote
Guest Johan Stub Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 utrolig at du har hørt om detDessverre skal tjenestefolk ha fri av og til - heldigvis ikke så ofte dog, men likevel. Så da må vi improvisere. Quote
Guest amorino Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Dessverre skal tjenestefolk ha fri av og til - heldigvis ikke så ofte dog, men likevel. Så da må vi improvisere. ... så det tok altså litt lenger tid å åpne den nøkkelen enn beregnet!!?? Quote
Guest Johan Stub Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Ikke lett å få tak i flinke tjenestefolk i våre dager. Quote
Guest Sondre B. Bjelland Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Grandiosa er skvip. En av de eneste ferdigpizzaene som duger, er Mia Pizza. Jeg har også endelig helg. Kom hjem fra jobb nå nettopp. Fyllt opp magen med hjemmelaget omelett og pastasalat med en liten øl på toppen. Bare ro'an med beina på bordet foran tv-en og kose meg. Kanskje litt Oasis eller Kings of Convenience på stereon. Mamma har reist vekk i en uke til Portugal så nå er jeg herre i eget hus (Deilig for oss unge som fremdeles bor hjemme...) Quote
Guest Jørn-Flemming Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Magen full av hjemmelaget spagetti og Faustino V Reserva årgang 2000' date=' hodet fullt av alkohol og gode tanker, full fart på stereoen med Queen Greatest Hits I, II og III. Må da være noen her som kan sin Queen-historie som kan fylle ut med mer og riktigere informasjon.[/quote']He he. Var selv ung en gang på 70-tallet (tror jeg). Men min datter på 16 er FRELST Queen-fan. Jeg får ikke en gang låne mine egne CD'er Ble dradd inn på Dominion Theatre i London i sommer for å se oppsetningen "We will rock you" Queen musical av Ben Elton. Kostet mer enn flybillettene til London - men var verdt det! Det er ikke jeg som har bedt henne digge Queen. Det må nok være noe med det 10-året og kvaliteten? Quote
Guest Geggi Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Jeg får heller ikke ha CD'ene i fred...Sønnen på 7,5 spiller Stage Dolls så det ljomer og dattera på 4,5 spiller Billy Idol på full guffe Quote
Guest Jørn-Flemming Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Jeg får heller ikke ha CD'ene i fred...Sønnen på 7' date='5 spiller Stage Dolls så det ljomer og dattera på 4,5 spiller Billy Idol på full guffe [/quote']Himmel? White Wedding, Rebel Yell, Hot in the City? Sterkt vanedannende Kjørte Viking i buss fra Fornebu til Tønsberg (en gang på 80-tallet da Viking var i 2. div) for å slåss med Eik. De digget den CD'en husker jeg! Quote
Guest Geggi Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Blir aldri lei av Billy Kampen EIK - Viking må ha blitt spilt i enten 1987 eller 1988 da Viking var en divisjon lavere Quote
Guest Jørn-Flemming Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Blir aldri lei av Billy Kampen EIK - Viking må ha blitt spilt i enten 1987 eller 1988 da Viking var en divisjon lavere Hyssch! Det er historie! Divisjon? Antar det er som med Brann? "Ka bryr du oss me'? Vi e' best for det!" Løkke te' me' Viking - de klarer seg nok best i år. Men vest e' best uansett - så det er greit! Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted September 17, 2005 Posted September 17, 2005 Hey Hey Hey gutter! Trenger ikke kjøpe grandiosa når peppes og co har utkjøring vel? Quote
Guest Geggi Posted September 17, 2005 Posted September 17, 2005 Den satt, Jørn! Angående Peppes, så utgår de med skyhøye kneløft....Hvem i all verden vil ha pizza oppdelt i ruter????Det går i Dolly, Pizzabakeren og den lokale Gausel Pizza for min del...Ungene foretrekker dog Grandi.... Quote
Sven Håkon Posted September 17, 2005 Posted September 17, 2005 Peppes er desidert best på smak... Quote
Guest Geggi Posted September 17, 2005 Posted September 17, 2005 Og hvordan var det nå med smaken igjen???Noe med ræva og delt og noe greier Quote
Guest Sondre B. Bjelland Posted September 17, 2005 Posted September 17, 2005 Peppes er desidert best på smak... Jeg synes faktisk Pizzabakeren er bra jeg. Og Dolly er best, men pris/(n)ytelseforhold vinner pizzabakeren Quote
Guest GammelGul Posted September 17, 2005 Posted September 17, 2005 Hva i all verden er det de snakker om Johan?Pizza, er ikke det noe som usiviliserte fiatkjørende italienere putter i seg? Quote
Sven Håkon Posted September 18, 2005 Posted September 18, 2005 Pizzabakeren har så absolutt ikke roen på bunnen (dog spiste jeg en hel pizza fra dem for å vinne en konkurranse for en tid siden), og Dolly har heller ikke det som skal til for å nå helt opp - Peppes har en snert i seg som gjør at man faktisk føler at man spiser et skikkelig måltid og ikke bare fast-food..... Quote
Recommended Posts