Frode Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Er det noe vi skal stille på eller....?Noen i Stavanger Avd som føler trangen, det er nå på søndag den 18, litt kort frist, men jeg kan godt vaske bilen hvis det er flere som vil være med, ellers så tar jeg bare en tur innom å kikker litt hvis interessen er laber..... Arrangør: Rogaland Amcar Club Sjekk: www.righton.no Quote
Mr. Nygård Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Er det noe vi skal stille på eller....?Noen i Stavanger Avd som føler trangen' date=' det er nå på søndag den 18, litt kort frist, men jeg kan godt vaske bilen hvis det er flere som vil være med, ellers så tar jeg bare en tur innom å kikker litt hvis interessen er laber..... Arrangør: Rogaland Amcar Club Sjekk: www.righton.no[/quote'] Amcar - faktoren er ganske høg på disse treffene, så MBKN ville ikke stille... Tenkte å ta en tur innom i hvert fall Quote
CHARLIE Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Hei Thomas! Det MANGLER en VESENTLIG del på lista over bilparken din!!!!!!! Quote
Frode Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Det MANGLER en VESENTLIG del på lista over bilparken din!!!!!!! Det tok litt tid før du så den..... Quote
Guest Geggi Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Solgt! Han ska jo gifta seg nå og har med andre ord fått Sjef... Quote
CHARLIE Posted September 17, 2005 Posted September 17, 2005 Så kjekt! Kor og kor tid skjer dette?? Eg har isje hørrt någe om någe bryllup, så dette va nytt for meg. (SJEFS-BRYLLUP ) Quote
Mr. Nygård Posted September 17, 2005 Posted September 17, 2005 Så kjekt! Kor og kor tid skjer dette?? Eg har isje hørrt någe om någe bryllup' date=' så dette va nytt for meg. (SJEFS-BRYLLUP )[/quote'] 1. oktober Quote
CHARLIE Posted September 17, 2005 Posted September 17, 2005 Ka kjerka e d dåkkor ska gifta dåkkor i? Ska dåkkor kjøra Renaulten då?? Quote
Sven Håkon Posted September 17, 2005 Posted September 17, 2005 Mr.T har sikkert lagt inn fotnote i salgskontrakten om bruk i bryllupet sitt... Quote
CHARLIE Posted September 17, 2005 Posted September 17, 2005 Oi! Der gikk jeg jaggu fra "varm i trøya" til "smått avhengig", gitt. Quote
Guest Geggi Posted September 17, 2005 Posted September 17, 2005 Gratulerer Charlie!(nå mangler jeg bare 22 innlegg på topp-poster ) Quote
CHARLIE Posted September 17, 2005 Posted September 17, 2005 Gratulerer Charlie!(nå mangler jeg bare 22 innlegg på topp-poster ) Du får bare henge i, Geggi!!! Det tar nok en stund før jeg tar deg igjen, Hehe! Men tilbake til dette bryllupet, HVOR skal Mr. T gifte seg??? Quote
Frode Posted September 17, 2005 Posted September 17, 2005 Vet ikkje kor han ska gifta seg, men komme dokker innom i mårå..??Komme te å stilla i 12 tiå, ska bare rundt å kikka, men det e alltid hyggelig med kjentfolk.... Quote
CHARLIE Posted September 17, 2005 Posted September 17, 2005 Vet ikkje kor han ska gifta seg' date=' men komme dokker innom i mårå..??Komme te å stilla i 12 tiå, ska bare rundt å kikka, men det e alltid hyggelig med kjentfolk.... [/quote'] Me ska i borrstag te svigerfar imårå, så det passe litt dårligt Men KOR ska Mr T gifta seg??????????Korfor gifta han seg isje på GOL?????? Mange ubesvarte spørsmål. Dette bler spennande!!! Følg med i neste episode av "den mystiske Mr.T, og bryllupet hans" Quote
Guest Geggi Posted September 17, 2005 Posted September 17, 2005 Eg bler øvegidde hvis ikkje an gifte seg i Sindelfingen, Noredalen eller BOS, Forus Quote
Mr. Nygård Posted September 19, 2005 Posted September 19, 2005 Vet ikkje kor han ska gifta seg' date=' men komme dokker innom i mårå..??Komme te å stilla i 12 tiå, ska bare rundt å kikka, men det e alltid hyggelig med kjentfolk.... [/quote'] Me ska i borrstag te svigerfar imårå, så det passe litt dårligt Men KOR ska Mr T gifta seg??????????Korfor gifta han seg isje på GOL?????? Mange ubesvarte spørsmål. Dette bler spennande!!! Følg med i neste episode av "den mystiske Mr.T, og bryllupet hans" Okei då: Sjømannskirken i København... Fornøyd Quote
CHARLIE Posted September 19, 2005 Posted September 19, 2005 Vet ikkje kor han ska gifta seg' date=' men komme dokker innom i mårå..??Komme te å stilla i 12 tiå, ska bare rundt å kikka, men det e alltid hyggelig med kjentfolk.... [/quote'] Me ska i borrstag te svigerfar imårå, så det passe litt dårligt Men KOR ska Mr T gifta seg??????????Korfor gifta han seg isje på GOL?????? Mange ubesvarte spørsmål. Dette bler spennande!!! Følg med i neste episode av "den mystiske Mr.T, og bryllupet hans" Okei då: Sjømannskirken i København... Fornøyd Nå tulle du! Ska isje me i klubben få vera med??? Quote
Guest GammelGul Posted September 19, 2005 Posted September 19, 2005 Nå tulle du! Ska isje me i klubben få vera med??? kan vi vel' date=' denne kjører til Køben hver dag: [img']http://193.9.230.35/webpics.nsf/Lookup/crown_202x186/$file/Crown_katalog.jpg[/img] Quote
CHARLIE Posted September 25, 2005 Posted September 25, 2005 -ikkje båd heller' date=' Charlie?????[/quote'] Eg tog an isje, Geir. E de någe aent eg isje lige? Quote
Recommended Posts