TEH Posted July 30, 2010 Posted July 30, 2010 Så denne på Mallorca. Kan ikke si jeg har sett denne før, eller hørt om noe slikt for den saks skyld... Quote
Olav Posted July 30, 2010 Posted July 30, 2010 BMW 5-serie Gran Turismo. Bmw's svar på CLS. Lansert i fjor. http://www.bmw.no/no/no/newvehicles/5series/gran_turismo/2009/introduction.html Quote
TEH Posted July 30, 2010 Author Posted July 30, 2010 BMW 5-serie Gran Turismo. Bmw's svar på CLS. Jaja, fin var'n ikke i hvertfall Quote
Alexander Posted July 30, 2010 Posted July 30, 2010 Så en slik i Oslo også. Er ikke min stil... Quote
Odd Sigurd Posted July 30, 2010 Posted July 30, 2010 Enig,CLS'n er jo i en helt annen liga kan man si når det gjelder utseende.Denne var jo bare helt på jordet,var hverken fugl eller fisk liksom.Er ikke alltid BMW treffe med designet sitt,selv om de har mange perler de også.Jeg kan heller ikke like X6 til BMW,ser ut som en bil på steroider,en SUV skal ikke være coupe er min mening,men smaken er som baken,delt Quote
ØHN Posted July 30, 2010 Posted July 30, 2010 BMW 5-serie Gran Turismo er litt stusselig. Hverken det ene eller det andre liksom. Skulle jeg hatt BMW ville jeg tatt den helt ut og kjøpt X6. Den er så hårete og Harry at den er steintøff. Quote
Jens Honoré Posted July 31, 2010 Posted July 31, 2010 BMW 5-serie Gran Turismo er litt stusselig. Hverken det ene eller det andre liksom. Skulle jeg hatt BMW ville jeg tatt den helt ut og kjøpt X6. Den er så hårete og Harry at den er steintøff. eg vil av begge Quote
FrodeS Posted July 31, 2010 Posted July 31, 2010 BMW 5-serie Gran Turismo er litt stusselig. Hverken det ene eller det andre liksom. Skulle jeg hatt BMW ville jeg tatt den helt ut og kjøpt X6. Den er så hårete og Harry at den er steintøff. eg vil av begge X6 er jo faktisk litt småtøff. Husk at BMW lager jo verdens nest beste biler Quote
Olav Posted July 31, 2010 Posted July 31, 2010 BMW 5-serie Gran Turismo er litt stusselig. Hverken det ene eller det andre liksom. Skulle jeg hatt BMW ville jeg tatt den helt ut og kjøpt X6. Den er så hårete og Harry at den er steintøff. eg vil av begge X6 er jo faktisk litt småtøff. Husk at BMW lager jo verdens nest beste biler X6 er fæl, og det er mange som lage bedre biler enn BMW. Quote
gunsen Posted July 31, 2010 Posted July 31, 2010 Har en kompis som har en X6 3,5D, han jobber i utlandet i forsvaret, dem har vist spesielle regler for kjøp/leige av bil, han fikk den ihvertfall billig. Må si at det en fantastisk kjøremaskin da med en perfekt motor til bilen. Hadde jeg fått den kasta etter meg så hadde jeg ikke sagt neitakk Quote
Olav Posted July 31, 2010 Posted July 31, 2010 Hadde jeg fått den kasta etter meg så hadde jeg dukka. :D Quote
Recommended Posts