Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har sett denne, men som jeg har skjønt så er denne meget vansklig og oppdrive :-( Men jeg gir meg ikke med det. I hverste fall så får jeg lage en :-D

Posted

Har sett denne, men som jeg har skjønt så er denne meget vansklig og oppdrive :-( Men jeg gir meg ikke med det. I hverste fall så får jeg lage en :-D

Isåfall må du komme med en god DIY, jeg vil også ha dobbel DIN, men er ikke så flink til å finne på slikt selv :P

Posted

Noen som har prøvd dette? Kikket litt goggle men fant kun denne:

Noen som har andre bilder?

Dessverre ikke, men det der så veldig bra ut! Jeg syns det så fint ut å få spilleren lenger ut.

Det kan vel ikke være umulig å få til noe? Hvis du samtidig får tak i noen nøttelister fra sidedører (jeg pælmet dessverre alle mine i våres), så kanskje du kan skjære til noe av det i stedet for plastikk slik det er brukt på bildet.

Taxikonsoll ser ikke akkurat særlig bra ut. Like greit at det er vanskelig å få tak på :)

Posted

Er det fysisk plass til 2-din der da? (joda, jeg ser det øverste bildet)

Om det er plass burde det jo være en enkel sak å fjerne askebegeret og lage noe. Jeg tipper at commanden kanskje har mindre bredde enn standard 2-din.

• 3 months later...
Posted

Ett alternativ er å plassere en spiller i konsollen oppå dashbordet på ambulanser.

Jeg har vurdert en annen løsning dog.

Montere en skjerm eller 2DIN spiller fra lufterillene i midten og nedover, vil tro man kan modifisere den øvre delen av varmeapparatet til å få plass innover, den er kun til ofordeling av luft til midterste dyser og frontrute, men prblemer jeg ser der, er å få det fint nok til at det kunne vært orginalt i overgangen til midtkonsoll.

Posted

Ett alternativ er å plassere en spiller i konsollen oppå dashbordet på ambulanser.

Jeg har vurdert en annen løsning dog.

Montere en skjerm eller 2DIN spiller fra lufterillene i midten og nedover, vil tro man kan modifisere den øvre delen av varmeapparatet til å få plass innover, den er kun til ofordeling av luft til midterste dyser og frontrute, men prblemer jeg ser der, er å få det fint nok til at det kunne vært orginalt i overgangen til midtkonsoll.

Da må du vell også flytte radiatoren også? Er vell ikke så godt plass innover der?

• 1 month later...
  • 2 months later...
Posted

Her er bilder av min , litt skittent og dårlig kvalitet men kan jo se noe. Ikke helt ferdig , men gikk greit og få inn 2din :)

CIMG4031.jpg

CIMG4034.jpg

Må ha den vippet opp når jeg kjører , for og få giret, så må få flyttet den lenger inn , mangler 2 cm ca.

CIMG4035.jpg

Her går den imot så man ikke får den i gir

CIMG4036.jpg

• 2 weeks later...
  • 1 month later...