TEH Posted July 29, 2010 Posted July 29, 2010 Noen som har prøvd dette? Kikket litt goggle men fant kun denne: Noen som har andre bilder? Quote
TEH Posted July 29, 2010 Author Posted July 29, 2010 Har sett denne, men som jeg har skjønt så er denne meget vansklig og oppdrive Men jeg gir meg ikke med det. I hverste fall så får jeg lage en Quote
Fredrik B Posted July 29, 2010 Posted July 29, 2010 Har sett denne, men som jeg har skjønt så er denne meget vansklig og oppdrive Men jeg gir meg ikke med det. I hverste fall så får jeg lage en Isåfall må du komme med en god DIY, jeg vil også ha dobbel DIN, men er ikke så flink til å finne på slikt selv Quote
FrodeS Posted July 29, 2010 Posted July 29, 2010 Noen som har prøvd dette? Kikket litt goggle men fant kun denne: Noen som har andre bilder? Dessverre ikke, men det der så veldig bra ut! Jeg syns det så fint ut å få spilleren lenger ut. Det kan vel ikke være umulig å få til noe? Hvis du samtidig får tak i noen nøttelister fra sidedører (jeg pælmet dessverre alle mine i våres), så kanskje du kan skjære til noe av det i stedet for plastikk slik det er brukt på bildet. Taxikonsoll ser ikke akkurat særlig bra ut. Like greit at det er vanskelig å få tak på Quote
Olav Posted July 29, 2010 Posted July 29, 2010 Er det fysisk plass til 2-din der da? (joda, jeg ser det øverste bildet) Om det er plass burde det jo være en enkel sak å fjerne askebegeret og lage noe. Jeg tipper at commanden kanskje har mindre bredde enn standard 2-din. Quote
Fredrik B Posted July 29, 2010 Posted July 29, 2010 Fant noe mer info på google. Håper det kan være til hjelp http://www.peachparts.com/shopforum/showthread.php?t=255355 http://www.benzworld.org/forums/w124-e-ce-d-td-class/1451509-double-din-headunit-2.html Quote
Jonassen Posted July 29, 2010 Posted July 29, 2010 Hr. Voldum har vel en slik command-sak i 190 GTR-en? Quote
Tor Olav Posted July 29, 2010 Posted July 29, 2010 men SH har vel command i taxikonsoll til w201 vel? Quote
Einar Posted July 29, 2010 Posted July 29, 2010 Holdt på å karre til meg en taxikonsoll for dette formålet selv, men ga faen ettersom den er jævla stygg. De sitter også i ambulanser. Quote
Sven Håkon Posted July 30, 2010 Posted July 30, 2010 Hr. Voldum har vel en slik command-sak i 190 GTR-en? Snodig nok er det bedre plass i midtkonsollen på 201 enn 124; Quote
Somme Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 hvilken ramme har du brukt rundt spilleren Svenni? Quote
Sven Håkon Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 Originalt oppbevaringsrom som er skåret opp til å bli dobbel-DIN. Quote
Somme Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 okej, da blir det en liten modifisering når en kommer seg hjem Quote
Einar Posted December 4, 2010 Posted December 4, 2010 Ett alternativ er å plassere en spiller i konsollen oppå dashbordet på ambulanser. Jeg har vurdert en annen løsning dog. Montere en skjerm eller 2DIN spiller fra lufterillene i midten og nedover, vil tro man kan modifisere den øvre delen av varmeapparatet til å få plass innover, den er kun til ofordeling av luft til midterste dyser og frontrute, men prblemer jeg ser der, er å få det fint nok til at det kunne vært orginalt i overgangen til midtkonsoll. Quote
Alexander Posted December 4, 2010 Posted December 4, 2010 Arne Snapa hadde en slik løsning i 124en sin. Har dog ikke noe bilder av det. Quote
Fredrik B Posted December 4, 2010 Posted December 4, 2010 Ett alternativ er å plassere en spiller i konsollen oppå dashbordet på ambulanser. Jeg har vurdert en annen løsning dog. Montere en skjerm eller 2DIN spiller fra lufterillene i midten og nedover, vil tro man kan modifisere den øvre delen av varmeapparatet til å få plass innover, den er kun til ofordeling av luft til midterste dyser og frontrute, men prblemer jeg ser der, er å få det fint nok til at det kunne vært orginalt i overgangen til midtkonsoll. Da må du vell også flytte radiatoren også? Er vell ikke så godt plass innover der? Quote
Fredrik B Posted December 4, 2010 Posted December 4, 2010 Tror det ja. Men er usikker på nøyaktig hvor høyt opp, så det er mulig det går. Quote
Sindre Vincent Johnsen Posted January 30, 2011 Posted January 30, 2011 har montert dobbel din i min , ikke no prob. Bare og røske ut askebeger med ramme, sleden står innepakket til mildere tider,men skal få slengt inn bilder. Quote
Sindre Vincent Johnsen Posted April 2, 2011 Posted April 2, 2011 Her er bilder av min , litt skittent og dårlig kvalitet men kan jo se noe. Ikke helt ferdig , men gikk greit og få inn 2din Må ha den vippet opp når jeg kjører , for og få giret, så må få flyttet den lenger inn , mangler 2 cm ca. Her går den imot så man ikke får den i gir Quote
Sven Håkon Posted April 2, 2011 Posted April 2, 2011 Får du ikke skjøvet den helt inn i midtkonsollen? Quote
Sindre Vincent Johnsen Posted April 2, 2011 Posted April 2, 2011 Er så mye ledninger bak, så må legge og stripse de opp ordentlig og prøve og legge de i sidene så skal det nok gå , kan legge ut bilde når jeg er ferdig =) Quote
Sindre Vincent Johnsen Posted April 17, 2011 Posted April 17, 2011 Da har jeg tilpasset så man kan gire måtte litt saging til xD må lage ei ramme rundt og flekke litt lakk.. Quote
Benjamin Posted May 19, 2011 Posted May 19, 2011 Sitter og ser etter muligheter til og gjøre det samme. Men like greit og droppe det vis spilleren blir for tykk. Så du ikke får skyvet den helt inn. Quote
Recommended Posts