Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dette er ikke et treff i regi av lokallag Oslo, men jeg legger det ut her allikevel.

Det blir et treff for alle 123-entusiaster på Tyrigrava torsdag den 19. august klokka 18.00. Dette blir forhåpentligvis det første av mange.  8)

Alle med 123 har møteplikt. ;)

• 3 weeks later...
Posted

Ser ut til at jeg ikke kommer meg oppover alikavell. Litt skummelt å kjøre bil uten bremser :(

Trenger da ikke bremser hvis du skal kjøre oppover. :D :D

Posted

Av ren nysgjerrighet: Siden det ikke er lokallaget som arrangerer, hvem er det da? Er det MBKN, eller et rent privat initiativ?

Har lyst til å forsøke å få med kompisen som jeg eier min gamle 123 sammen med, forutsatt at det ikke bare blir en eller to biler som møter opp. Har det vært noe tilsvarende tidligere, slik at man kan ha noen formening om det blir mye eller lite folk og biler?

MVH Tore

Posted

Det er MBKN folk som har tatt initiativ til dette her. Ut i fra tilbakemeldinger å dømme blir det i hvertfall ikke 2 biler. :) Men om det blir mange må fåglane vite, og det kommer sikkert litt ann på været også. Synes du skal ta deg en tur uansett jeg Tore, ingen ting å lure på dette. Kommer ikke du blir det i hvertfall en bil mindre enn det behøver å være :)

Posted

Synes du skal ta deg en tur uansett jeg Tore, ingen ting å lure på dette. Kommer ikke du blir det i hvertfall en bil mindre enn det behøver å være :)

Lover å forsøke, selv om det har dukket opp litt mer jobb på morgendagens kalender siden forrige innlegg ble skrevet. Ringte kompisen, som ikke er MB-mann fra før, og som aldri har eid en før den vi har sammen, og han er i Oslo på jobb i morgen så det er godt mulig han svinger oppom uansett. Men bilen vår står altså fortsatt hos lakkereren etter halvannet år, så den blir det nok en stund til dere får se uansett...

MVH Tore