Jump to content

Mercedes-Benz Entusiastklubb i sosiale medier

Recommended Posts

Posted

Følg Mercedes-Benz Entusiastklubb på Facebook, Twitter og andre sosiale medier.

Hold deg oppdatert på det nyeste innom:

• Mercedes-Benz
  • Treff
  • Oppdateringer
  • Spennende forumtråder
  • Lokallaghendelser

med mer!

Linker finner du her:

Offisiell Facebook side

Offesiell Twitter konto

Facebook grupper:

Mercedes-Benz Entusiastklubb

Lokallag Oslo

Lokallag Bergen

Lokallag Sørlandet

Lokallag Østfold

Lokallag Vestregionen

Lokallag Stavanger

• 5 years later...
  • 1 year later...
  • 3 weeks later...
Posted

Det er dog mange Frode S der  :D Du var en av dem første jeg søkte på,  for da regnet jeg med hele klubben var å finne på følgere, men neida!

For gammal for sånt, jeg :-)

Men, klubben burde absolutt vært bedre representert der.

Posted

Ja, det er jeg helt enig i. Jeg linker til klubben der, men det er lite aktivitet fra klubbens side. Hvem følger opp den egentlig?

Vi har for tiden dessverre ingen som er ansvarlig for sånt.

• 2 weeks later...
Posted

Jeg kan påta meg det inntil videre jeg. Er jo ikke rare jobben som skal til for å få litt mer aktivitet der  :D

Veldig gjerne :-)

(jeg skjønner fortsatt ikke bæra, men er veldig glad for alle som vil bidra med noe)

Posted

Jeg kan påta meg det inntil videre jeg. Er jo ikke rare jobben som skal til for å få litt mer aktivitet der  :D

Veldig gjerne :-)

(jeg skjønner fortsatt ikke bæra, men er veldig glad for alle som vil bidra med noe)

Når jeg skjønner det, så gjør du det hehe... For jeg er grønn. Men nå har jeg kommet virkelig inn i det. Sender du meg tilgang, skal jeg gjøre et forsøk verdt for klubben. Alle i klubben burde ha sin bil liggende på siden  :D

• 2 years later...
Posted

Alle i klubben burde ha sin bil liggende på siden  :D

Jeg foretrekker å ha mine på hjula  :lol:

Det gjør jeg også  :lol:

Jeg fulgte mbe på Instagram en liten periode, men enten har siden ramlet ut, eller så er jeg utestengt, eller så husker jeg ikke hva siden het. For mbe finner jeg ikke

Posted

Jeg følger klubben både på Instagram, og Twitter. På instagram kan jeg ikke huske å sett noen nye inlegg siden jeg begynte å følge dem, og når jeg ser de på Twitter så er det at de liker ett eller annet som ikke har med MB å gjøre i det hele tatt. Hadde helt glemt at jeg fulgte de til jeg så denne tråden her nå.

Posted

Er det noen av dere som kunne vært interessert i å være med på å administrere noe sånt?

Jeg kunne ha startet jeg om det kan være av interesse, med forbehold om å gi stafettpinnen videre. Men dere må åpne en konto først. Klubben får da et passord. Dette passordet endrer dere ved neste som overtar

Posted

For meg ser det da ut som de har en konto på instagram. Den som jeg nevnte for deg, men det har bare ikke skjedd noe der på veldig lenge. Finner du den ikke?

Posted

Ettersom den allerede eksisterer, så er det jo bare å velge en som kan fortsette. Da er jo alt klart. Trenger bare koden. Men om jeg får den, så vil det bli et sabla mas om medlemsbilder her altså. Bare sånn for å ha sakt det :D kan ikke gå et år mellom hver oppdatering som det kan se ut som det er nå