KL Posted July 27, 2010 Posted July 27, 2010 Følg Mercedes-Benz Entusiastklubb på Facebook, Twitter og andre sosiale medier. Hold deg oppdatert på det nyeste innom: Mercedes-Benz Treff Oppdateringer Spennende forumtråder Lokallaghendelser med mer! Linker finner du her: Offisiell Facebook side Offesiell Twitter konto Facebook grupper: Mercedes-Benz Entusiastklubb Lokallag Oslo Lokallag Bergen Lokallag Sørlandet Lokallag Østfold Lokallag Vestregionen Lokallag Stavanger Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 4, 2017 Posted March 4, 2017 Jeg prøver meg litt frem på Instagram om dagen. Er det noen her som er der? Quote
FrodeS Posted March 20, 2017 Posted March 20, 2017 Jeg prøver meg litt frem på Instagram om dagen. Er det noen her som er der? Ukjent for meg :-/ Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 21, 2017 Posted March 21, 2017 Det er dog mange Frode S der Du var en av dem første jeg søkte på, for da regnet jeg med hele klubben var å finne på følgere, men neida! Quote
FrodeS Posted March 21, 2017 Posted March 21, 2017 Det er dog mange Frode S der Du var en av dem første jeg søkte på, for da regnet jeg med hele klubben var å finne på følgere, men neida! For gammal for sånt, jeg Men, klubben burde absolutt vært bedre representert der. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 21, 2017 Posted March 21, 2017 Ja, det er jeg helt enig i. Jeg linker til klubben der, men det er lite aktivitet fra klubbens side. Hvem følger opp den egentlig? Quote
Thomas Madsen Posted March 21, 2017 Posted March 21, 2017 webansvarlig, men mange kan jo # tagge klubben Quote
FrodeS Posted March 21, 2017 Posted March 21, 2017 Ja, det er jeg helt enig i. Jeg linker til klubben der, men det er lite aktivitet fra klubbens side. Hvem følger opp den egentlig? Vi har for tiden dessverre ingen som er ansvarlig for sånt. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 21, 2017 Posted March 21, 2017 Jeg kan påta meg det inntil videre jeg. Er jo ikke rare jobben som skal til for å få litt mer aktivitet der Quote
FrodeS Posted April 4, 2017 Posted April 4, 2017 Jeg kan påta meg det inntil videre jeg. Er jo ikke rare jobben som skal til for å få litt mer aktivitet der Veldig gjerne (jeg skjønner fortsatt ikke bæra, men er veldig glad for alle som vil bidra med noe) Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 4, 2017 Posted April 4, 2017 Jeg kan påta meg det inntil videre jeg. Er jo ikke rare jobben som skal til for å få litt mer aktivitet der Veldig gjerne (jeg skjønner fortsatt ikke bæra, men er veldig glad for alle som vil bidra med noe) Når jeg skjønner det, så gjør du det hehe... For jeg er grønn. Men nå har jeg kommet virkelig inn i det. Sender du meg tilgang, skal jeg gjøre et forsøk verdt for klubben. Alle i klubben burde ha sin bil liggende på siden Quote
tommern57 Posted April 4, 2017 Posted April 4, 2017 Alle i klubben burde ha sin bil liggende på siden Jeg foretrekker å ha mine på hjula Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 2, 2019 Posted May 2, 2019 Alle i klubben burde ha sin bil liggende på siden Jeg foretrekker å ha mine på hjula Det gjør jeg også Jeg fulgte mbe på Instagram en liten periode, men enten har siden ramlet ut, eller så er jeg utestengt, eller så husker jeg ikke hva siden het. For mbe finner jeg ikke Quote
Eirikbg Posted May 2, 2019 Posted May 2, 2019 Jeg følger klubben både på Instagram, og Twitter. På instagram kan jeg ikke huske å sett noen nye inlegg siden jeg begynte å følge dem, og når jeg ser de på Twitter så er det at de liker ett eller annet som ikke har med MB å gjøre i det hele tatt. Hadde helt glemt at jeg fulgte de til jeg så denne tråden her nå. Quote
Eirikbg Posted May 3, 2019 Posted May 3, 2019 Nå er jeg ganske dårlig på dette, men for meg ser det ut til at det er mbentusiastklubb. Quote
FrodeS Posted May 3, 2019 Posted May 3, 2019 Er det noen av dere som kunne vært interessert i å være med på å administrere noe sånt? Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 3, 2019 Posted May 3, 2019 Er det noen av dere som kunne vært interessert i å være med på å administrere noe sånt? Jeg kunne ha startet jeg om det kan være av interesse, med forbehold om å gi stafettpinnen videre. Men dere må åpne en konto først. Klubben får da et passord. Dette passordet endrer dere ved neste som overtar Quote
Eirikbg Posted May 3, 2019 Posted May 3, 2019 For meg ser det da ut som de har en konto på instagram. Den som jeg nevnte for deg, men det har bare ikke skjedd noe der på veldig lenge. Finner du den ikke? Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 3, 2019 Posted May 3, 2019 Ettersom den allerede eksisterer, så er det jo bare å velge en som kan fortsette. Da er jo alt klart. Trenger bare koden. Men om jeg får den, så vil det bli et sabla mas om medlemsbilder her altså. Bare sånn for å ha sakt det kan ikke gå et år mellom hver oppdatering som det kan se ut som det er nå Quote
Eirikbg Posted May 3, 2019 Posted May 3, 2019 Godt du fant den. Synes det er bedre med mas, og aktivitet, enn ingen aktivitet. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 6, 2019 Posted May 6, 2019 Ja, må ha litt fart man er ikke nødt for å oppdatere 3 ganger om dagen, men en oppdatering i ny og ne... Så... Hva blir det til?? Man må mase på alt her i denne klubben jo Quote
FrodeS Posted May 6, 2019 Posted May 6, 2019 Det er ikke så mange i styret som leser forumet jevnlig vet du. Jeg har tipset Tommy Bymann om å se på det. Quote
Recommended Posts