Jump to content

E400cdi til salgs på Finn.no

Recommended Posts

Posted

Kjekk bil, men ikke navi/COMAND!!!!! :shock:

Sjekk alt "bøffet" som er lagt til i utstyrslista for å få den lang :lol:

For all del, skulle gjerne hatt den jeg, men det er en alvorlig mangel på den(mangler navi som er kanonviktig...)

Posted

Hvorfor gjentar de alt 2-3 ganger, det holder som regel å si noe en gang....merkelig annonse, er det for at det skal virke som om det er mye utstyr..??? :roll:

Ellers fin bil som jeg ikke hadde nektet å ta imot..... :wink:

Posted
Hverken el.seter' date=' varmeseter bak eller navi - merkelig prioritering spør du meg....[/quote']

Det står da "el justerbare seter" og "varme seter" ?

Er det bare bløff?

Edit : og "varmeseter".. og ESP, og stabilitetsprogram... Hmm.. det var litt "dobbeltposting" der, ja ...

Det ble i hvertfall en lang liste, da:)

Posted

Jo, delvis...

El. justering av ryggen og heving/senking av setet er standard.

Fremdeles spak foran setet for justering av setet fremover/bakover.

Guest GammelGul
Posted

Dette var en svert lite edruelig annonse til å komme fra en BOS-avdeling. En ualminnelig lang oppremsing av standard og ekstrautstyr opp og i mente. Nødbremsesystem, hva er det? Et rødt håndtak oppunder taket i baksetet, slik som på toget i gamle dager? BAS står jo allerede nevnt så det kan vel ikke være det som menes? Sport? Ligger det rosa sider fra VG i dørlomma? Servostyring er vel heller ikke så spesielt på en bil i dag. Varme seter? Har føreren nettopp gått ut slik at det fortsatt henger igjen kroppsvarme i setene. Varmeseter som sikkert betyr elektrisk setevarmer står jo nevnt lengre bak. Fjernstyring ratt? Er det en slags playstationkontroll slik at man kan styre fra baksetet? Fører info system? Et helt nytt begrep for meg. Men det verste: Bilen er registrert i Juli 2003. Oppgis til å være en 2004 modell. 2004 begynte først et halvt år etter at denne bilen ble produsert. I tillegg gis det nybilgaranti på den, en to år gammel bruktbil. Jeg håper virkelig at en eller annen i BOS-systemet leser denne tråden og tar affære med vedkommende som har lagt inn annonsen. makan til useriøst pølsevev. :twisted: :twisted:

Posted

Skrullete annonse! Men angående 2004 modellen så lages den fra 07/03 til 06/04. En kan gjerne være uenig i systemet (jeg er), men det er slik og vi må bare godta det... F.eks. kom 210 i 95 men oppgis til 96. Verste tilfellet var min forrige 211 som var 03 men 1. gangreg. i mars 02.

Søker du etter 211 må du legge inn fra 03 i søkekriteriene på f.eks. Finn ellers får du bare treff på 210. Min bil er en 06-modell. :wink:

Posted

En burde nesten gitt en tilbakemelding på den latterlige annonsen, for bilen fortjener bedre tross alt...

Guest Johan Stub
Posted

Men motoren er bra på denne bilen!

(Da var jeg førstemann til 1000 Geggi...) :wink:

Guest Ronnie Westpold
Posted
Armatick :shock:

Luftfjæring forran og bak 8)

Er ikke det "AIRmatic"??? :lol:

Faen å pirkete mann skal være :lol: :lol: :lol: :lol: Så ikke skrivefeilen sjøl :lol:

Posted

For å være litt ekstra pirkete når vi første er igang, så heter det vel strengt tatt "foran" :lol: :lol: :lol: :lol:

Fint med de TSW S5 felgene på SLen din, forresten!! 20"???

Guest Ronnie Westpold
Posted

For å være litt ekstra pirkete når vi første er igang' date=' så heter det vel strengt tatt "foran" :lol: :lol: :lol: :lol:

Fint med de TSW S5 felgene på SLen din, forresten!! 20"???[/quote']

Ja 20" :D Tror det heter foran ja :lol: :lol: .

Guest Johan Stub
Posted

Bare for å fortsette flisespikkeriet;

Ja 20" :D Tror det heter foran ja :lol: :lol: .

Hva heter de bak da? :roll: