FrodeS Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 I dag måtte is-skrapen fram Snart på tide å innse at forsommeren er over for denne gang. Quote
Frode Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 ja... det var 9 grader i dag morges...å huttetu..!!.. Quote
Guest Steinar Lindberg Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 ja... det var 9 grader i dag morges...å huttetu..!!.. @#£**¤!!! Hos meg var det jaggu -1 i dag tidlig... Det er kaldt det... Quote
Guest Johan Stub Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Dere tror dere har det ille. Tenk på meg som kun har en sommer-Mercedes. Har med vilje latt være å kjøpe vinterdekk og parkerer bilen hver vinter i stedenfor. Jeg går nå inn i vintersesongen og en skikkelig Passat-depresjon! Quote
Guest Steinar Lindberg Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Dere tror dere har det ille. Tenk på meg som kun har en sommer-Mercedes. Har med vilje latt være å kjøpe vinterdekk og parkerer bilen hver vinter i stedenfor. Jeg går nå inn i vintersesongen og en skikkelig Passat-depresjon! Det må jo være enda mer digg, Johan...Bare ha en bil du kan gi f**n i, for vinteren er jo bare skit uansett...Mens vi må irritere oss over at smykkene blir fulle av salt og dritt gjenom flere måneder... Nei, se på det som noe positivt du, Stub. Passat gjør vinteren lysere... Quote
Frode Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 @#£**¤!!! Hos meg var det jaggu -1 i dag tidlig... Det er kaldt det... Tror faktisk jeg må plugge i Defa`en nå fremover, for jeg holdt på å fryse ræva av meg i morges....har ikke vært så kaldt siden i fjor..... Quote
Guest Ronnie Westpold Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 ja... det var 9 grader i dag morges...å huttetu..!!.. @#£**¤!!! Hos meg var det jaggu -1 i dag tidlig... Det er kaldt det... kaldt på MOGRIENA Steinar Se å få tatt service påsnøfresern for nå kommer det snø snart. Quote
Guest Steinar Lindberg Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Kaldt ja.. brrr.. Men ikke noe is på vindaugo da... Freser'n må nok test-fyres snart ja... Quote
Guest Johan Stub Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Nei' date=' se på det som noe positivt du, Stub. Passat gjør vinteren lysere... [/quote']Du har kanskje ikke kjørt så mye 12 år gammel rusten Pissat med def. radio du? Quote
Guest Steinar Lindberg Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Hadde jeg visst at det var en midlertidig løsning i påvente av noe langt bedre, så hadde en 12 år gammal Pissat med defekt radio vært bra det.Verre om det var det som var hovedbilen. Jeg vet hva jeg snakker om.Johan... du er en heldiggris. Dessuten er en radio så billig. at hvis du får tak i det, så har du bare en 12 år gammal Pissat.Og det er jo litt bedre... Quote
FrodeS Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Dere tror dere har det ille. Tenk på meg som kun har en sommer-Mercedes. Har med vilje latt være å kjøpe vinterdekk og parkerer bilen hver vinter i stedenfor. Jeg går nå inn i vintersesongen og en skikkelig Passat-depresjon! Så deilig å kunne parkere go'bilen for vinteren, og sette seg inn i en bil man kan gi faen i. Får dårlig samvittighet hver gang jeg kjører mercen i salt-gørra. Tro om noen hadde sett rart på meg om jeg hadde begynt å vinterlagre mercen, og heller kjøpt meg en billig driter for å kjøre om vinteren? Kanskje en gammal 300D hadde vært tingen? En ordentlig sliten en, som er så sliten at jeg med god samvittighet bare kan kjøre den opp og gi faen? Quote
FrodeS Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Nei' date=' se på det som noe positivt du, Stub. Passat gjør vinteren lysere... [/quote']Du har kanskje ikke kjørt så mye 12 år gammel rusten Pissat med def. radio du? Du kan få min. Radioen altså. cd-spilleren funker ikke, men radioen er .. ja, den funker i hvertfall. må bare få i den andre jeg har først. Quote
Guest Sondre B. Bjelland Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Veldig greit med vinterbil egentlig. I vinter skal jeg kjøre min heller slitne Ford hvis brekk skal få kjørt seg skikkelig Det kan omtrent ikke komme mer rust på denne, så bare den holder seg til våren er alt bare velstand Quote
Guest Johan Stub Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Har ikke sett på det på denne måten før nå. Jeg har med vilje ikke byttet den ødelagte radioen pga. redsel for at Pissaten skulle bli fast løsning... Fordelen med det er at NÅR det endelig blir sommersesong igjen og jeg kan ta ut MB'en er det ekstra godt. Det er deilig!!!!!! Det blir litt som å banke hodet i veggen for at det skal gjøre mindre vondt når jeg slutter. Quote
Guest Geggi Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Kaldt???Bor dere i Norge? Stavanger hadde 9°C i morges klokka 0730..... Flytt til oljebyen! Har plass til flere entusiaster i MB-lokallaget.Her er det jobber til alle! http://www.finn.no/finn/job/fulltime/browse2/;pdc=1126868662147?drillkey=COUNTY&areaId=20012 Jo, det var faktisk kaldt med 9 grader (innrømmer det). Quote
Guest GammelGul Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Kaldt??? Her er det jobber til alle! http://www.finn.no/finn/job/fulltime/browse2/;pdc=1126868662147?drillkey=COUNTY&areaId=20012 Jo' date=' det var faktisk kaldt med 9 grader (innrømmer det).[/quote'] Jeg så ikke på temperaturmåleren i morges, men møtte en blid kar i porsche cab klokka sju i morges, så all verdens kaldt kunne det ikke være. Og her i Østfold er vi i jobb alle mann. Kun 179 plasser som står tomme. http://www.finn.no/finn/job/fulltime/browse2/;pdc=1126912571708?drillkey=COUNTY&areaId=20002 Quote
Guest Johan Stub Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Har vært cab-vær i Osloområdet i flere dager nå. Vi cab'ere får forlenget sesongen og det er jo fint! Quote
Recommended Posts