Jump to content

300E Grei-Fusk-Hakk-Stopp ??@#!!

Recommended Posts

Posted

Hei

Noen som har noen gode råd??

Bilen gikk helt OK no problem - har stått en stund - og nå gårn ikke???

Startet først OK men etterhvert som den ble varm liksom kvælte den seg ved igangsetting etter stopp.

Tilbake i garasjen ser alt OK ut på overflaten.

Ny start OK men etterhvert som den ble varm dukket problemet opp igjen, på tomgang dør den ut og hakker og tikker når jeg prøver å starte igjen.

Fikk den tilbake i garasjen, blir kald og ved oppstart ruser den opp.

Noen tips om hvor jeg skal begynne??

87 124 300E km 380000

Takker for tips

Posted
det e mange diskusjoner på forumet angående liknende tilfeller' date=' bruk søkemotoren først så finner du kanskje noe..... :P[/quote']

Gjorde noen søk. Ser ikke ut til at dette er uvanlig etter å ha vært lagert noe tid. Imidlertid ser det ut til å være mange mulige årsaker. Får begynne med det vanlige, fordeler, plugger ledninger osv.

Har noen peilig på vekstedhåndbøker o.l. på nettet ? Har en svensk utgave av Haynes - men men. Delebeskrivelser som Hasplåten???? hva f er det?? (Eller er jäg bra sjuk och inte svensk)

Takk for tips - begynner å skru - håper det ligger i første steg (El og tenningskomponenter)

:lol:

Guest Eivind Soltvedt
Posted

Går den på tomgang ved varm motor dersom girkassa står i p eller n?

Posted
Går den på tomgang ved varm motor dersom girkassa står i p eller n?

Nei den gjorde ikke det. Nå liggern på garasjegulvet - litt av hvert rart her!! Neste gang jeg setter fra meg bil over tid tror jeg at jeg skal koble fra batteriet. :oops: