Jump to content

nytt batteri??

Recommended Posts

Posted

hvor får jeg kjøpt et rimlig og greit batteri til w202... har det litt ekstra stort visst det betyr noe??

Posted

Dem batteriene jeg har er av merket MK og er godkjent for bruk i fly å full pakke, skikkelige seriøse saker som leverer startstrømmer blybatterier bare kan drømme om, men det blir vel dyrt å sende med posten? Du kan jo undersøke. Veier rundt 10kg ellerno.

Posted
Har du en biltema i nærheten?

ja har i stavanger så det er ingen problem...men jeg kikket på nettsiden deres og de solgte for rundt 500 kr så jeg reagerte litt på kor billigt det va, pluss jeg tror de hadde vanlige og ikke store batterier?? har du vært borti dem eller??

Dem batteriene jeg har er av merket MK og er godkjent for bruk i fly å full pakke, skikkelige seriøse saker som leverer startstrømmer blybatterier bare kan drømme om, men det blir vel dyrt å sende med posten? Du kan jo undersøke. Veier rundt 10kg ellerno.

ska undersøke... hadde vært greit med et heftig batteri siden anlegget trekker en god del... pluss tv og ps2èn...

Posted
Har du en biltema i nærheten?

ja har i stavanger så det er ingen problem...men jeg kikket på nettsiden deres og de solgte for rundt 500 kr så jeg reagerte litt på kor billigt det va' date=' pluss jeg tror de hadde vanlige og ikke store batterier?? har du vært borti dem eller??[/quote']

Jeg hadde dem i den første patrolen min. 2x95 ah. De gamle tok kvelden etter 11 år. De hadde i hvertfall ingen problemer med å sveive i gang en 3,3 liter diesel i 33 minusgrader. Den gangen måtte jeg holde den på starteren leeeenge, først for at det skulle tenne, og deretter en stund til, fordi motoren rett og slett var for kald til å dra seg selv rundt i starten.

Batteriene til biltema er billige, men har fått gode resultater i tester.

Fant ut i dag at optima-batteriet mitt ble satt inn i slutten av 99

Posted

Jeg BOR i Haugesund, jeg også. Kan absolutt anbefale AIS - eller Meca som de nå heter, rett over Lidl og Nils Wathne (sammentreff?!)! Varta-batterier; god kvalitet!!

Hvor i Haugesund holder du til (ca.) og hva slags MB kjører du?

Posted

Føyer bare til at jeg økte spenningen i mitt batteri ved skifte i E-klassen! Kan vel være at du har noe å hente her du også... (men elektro er ikke mitt fag, så her kan sikkert noen andre hjelpe til).

Legger du til bensin, båt og bompenger til Stavanger blir det dyre batterier åkke som. Men en tur på IKEA også lindrer jo på det - i tillegg blir dama glad, og når dama blir glad blir du fornøyd (he-he)!

Posted

Her er vi i grunnen mest opptatt av FrP (les; Karmøy - den kjipe nabo`n). Så det får bli et lokallag med slagord; "Merce for nordmenn!", i så fall!!!!

PS! For ikke å så noen tvil om dette; det VAR IRONI!

Posted
Hvor i Haugesund holder du til (ca.) og hva slags MB kjører du?

jeg bor i haraldgata og kjører en full stylet w202 c180... veldig lett å kjenne igjen ettersom det står mercedes benz på siden i 25*120 cm, står parkert ofte i gaten der....og hva kjører du??

men batteri fikk jeg tak i nettopp...fikk det billigst på anker faktisk...med større spenning ( tror det va det...ikke heilt inne på det strøm greiene )

1250kr er ikke gale...

Men en tur på IKEA også lindrer jo på det - i tillegg blir dama glad, og når dama blir glad blir du fornøyd (he-he)!

i grunnen ikke...hun er fra stavanger så heldigvis friste billigere festligheter der for henne:)

Aner jeg et lokallag i Hgsd?

er det mange folk fra haugesund i klubben eller??