Guest Erikt Posted September 12, 2005 Posted September 12, 2005 Etter og ha fått ett tips om bytte av multivifteremma for og bli kvitt kraftig ulyd ved rattutslag på min 1987 w 124 230 E, har jeg lagt dette tipset på hylla, har bytta rem, og den er stram som bare f, men så en annen kar her i klubben som hadde samme problem, han mistenkte noen løpehjul, med defekte lagre, hvor sitter de ? og hva koster slik moro da? og ser de vanskelige og bytte ? Quote
Frode Posted September 12, 2005 Posted September 12, 2005 Et løpehjul til min koster ca 500,- hos BOS og ca 300 hos autotrio tror jeg, det sitter et løpehjul på strammeren, og ett over dynamoen, det gjør ihvertfall det på min, kan være litt anderledes på din...... Hvis det ikke funker så må du få en til å ratte mens du prøver å få lokalisert lyden, om det er på høyre eller venstre sie av motor, foran eller bak....slike ting gjør det litt lettere å få stilt en bedre diagnose..... Quote
Recommended Posts