Jump to content

Recommended Posts

Guest gjest
Posted

finnes det noen tester av motor å lese om av w220 ? finner ikke stort jeg.eneste jeg finner er forbruk opp til 120kmt.

ingen som sier hva det bruker på utenlandsk motorvei der farten er høy.

men det som var inntresant var å lese om motorene.

Guest gjest
Posted

var der jeg leste , ville helst lese om motorene,anbefalinger osv.skal kjøpe en w220 å derfor er det fint å velge rett motor.

dumt å bomme når man skal betale 400000,. for en bil .

Posted

Det er blitt en del diskusjoner om denne modellen her på forumet!! Leter du, finner du masse nyttige info :D  Diesel er 320 CDI som har massevis av hester og dreiemoment og bensin er jo 320 som er vanlig!! Hadde selv en S320 CDI og var meget fornøyd med den 8)

Guest gjest
Posted

fant noe jeg ikke likte.  Consumer Reports classified the W220 model's reliability as "poor," its lowest rating, and declared it one of the "least reliable luxury cars."

Guest 3409
Posted

Har du vurdert en W140? Meget fine biler, med holdbarhet i klasse med W124. Bare at W140 er som et slagskip i forhold!  8)

Guest 3409
Posted

Hehe, hvor mye skal du bruke da? For det er stor forskjell på en W220 som fremstår som ny, og en som er godt brukt, for problemene med W220 kommer etter en stund.

W220 er en meget vakker og elegant bil.  :)

Posted

hadde 320 bensin.  vil ha diesel pga forbruk. og fordi jeg skal beholde bilen.jeg er typen som vasker i 4 timer 1 gang per uke

men er i tvil om 320 eller 400.

Tidlige 400 CDI har litt frynsete rykte uten at jeg helet er blitt klok på akkurat hva som går galt med dem. Fantastisk motor å kjøre. Jeg har prøvd den i G-klasse, der den imponerte stort.  

Skal du handle her i landet, så er utvalget 400 CDI ganske lite. Det er større sjanse for at du finner det du vil ha av farge og utstyr hvis du nøyer deg med en 320.

320 finnes det mange av, og de har ikke noen kjente svakheter. De går helt greit, men selvsagt ikke like brutalt som 400 cdi.

Guest gjest
Posted

planen er 400000,.  men ønsker jo mest mulig kraft billigst mulig. 400cdi  virker litt skremmende hva vedlikehold angår.

men vil ikke bestille en bil jeg blir skuffet Av heller.  hadde vi hatt normale bensinpriser. og ikke komunist priser hadde jeg valgt v12

men jeg bor i et i rødt land  og ikke  et demokrati desverre. derfor må man tenke nøye  før man  kjøper. 

Guest 3409
Posted

Her har du en 430, nydelig motor, nok krefter til å få fart på sakene, men også snill i forbruk.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21512516

320 bensin florerer det av, og kontra 320 CDI er de ganske billige i innkjøp.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21525587

320 CDI pre facelift, noe dyrere enn resten, men meget fin.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=20620629

Regner med du har sett alle disse fra før av, men uansett, jeg så hvertfall interessen i å skulle kjøpe en slik bil, SELV med diesel.  :D

Guest 3409
Posted

Gjest

Har du vurdert å tyskimportere?

www.mobile.de

Også går du på dinside.no og leter opp bruktimport kalkulatoren, mye å spare!  8)

Guest 3409
Posted

Gode linker Ole.  :)

Kan du vurdere CL også? Er jo søster-slagskipet til S-Klassen, så det er jo en nydelig sak det også!  :D

W220 og W115, fortsatt W220?  :)