Guest amorino Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Sakset fra denne annonsen; http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=821319 Der står det som følger:...bilen er MEGET pen og strøken, dame kjørt av min far... Jaha, ja - det er altså bilen til Espen "Esther Pirelli" Benestad vi har for salg her, altså!! Quote
Guest Johan Stub Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Artig rettskrivning også. Han skriver "dame kjørt av min far" altså ikke "damekjørt av min far". Skjønner jo hva han mener, men snakk om å uttrykke seg klønete. Quote
Guest Hamsun Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Han fikk bilen av sin far ettersom han var blitt 18 år... Jada... Som andre har påpekt regner jeg med at far ikke bare ordnet bil, men også hjemmeleksene Quote
Guest Johan Stub Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Kan fortsatt regne en god del med denne. Quote
FrodeS Posted September 12, 2005 Posted September 12, 2005 Artig rettskrivning også. Han skriver "dame kjørt av min far" altså ikke "damekjørt av min far". Skjønner jo hva han mener' date=' men snakk om å uttrykke seg klønete.[/quote'] Døh, du burde ikke komme her på forumet og klage på folks skrive feil, det blir bare bråk!! (ja, jeg har prøvd) Quote
Guest amorino Posted September 12, 2005 Posted September 12, 2005 Jepp - FrodeS har rett - sjekk tråden "Mekketips..."! Beinhard selvjustis på "skriv som du vil". Greit nok - men det gjør et brennende NORSK-hjerte vondt... (så da er det kanskje ikke greit nok allikevel, skjønn det den som vil?) Quote
FrodeS Posted September 12, 2005 Posted September 12, 2005 Jepp - FrodeS har rett - sjekk tråden "Mekketips..."! Beinhard selvjustis på "skriv som du vil". Greit nok - men det gjør et brennende NORSK-hjerte vondt... (så da er det kanskje ikke greit nok allikevel' date=' skjønn det den som vil?)[/quote'] Usj, ja ... Ikke alltid like lett å ignorere. Quote
Recommended Posts