Guest VeilSide Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Delenummer 1266840037og 1239193620 ? Dette er interiørdeler men hvor hørere dem hjemme? Quote
Guest Jørn-Flemming Posted September 12, 2005 Posted September 12, 2005 Hmm - jeg klarer ikke "baklengssøk" i EPC'en min. Om jeg går inn i registeret og stiller om for å tillate baklengssøk er det andre viktigere funksjoner som opphører å virke Hvis du kan si noe mer om delene, beskrivelser, bilder e.l. kan jeg ev søke blant interiørdelene og se om jeg kan finne dem igjen på oversiktsbildene? "123" som første tall tyder jo også på at det er en fellesdel mellom 126 og 123 serien. Quote
Guest VeilSide Posted September 12, 2005 Posted September 12, 2005 Her er bilder over delene. Den ene er jo så stor at jeg jo burde se hvor den skal være da ... http://www.race4fun.net/portal/index.php?set_albumName=album121&option=com_gallery&Itemid=26&include=view_album.php Quote
Guest MbTore Posted September 12, 2005 Posted September 12, 2005 Den første (den sorte plata) mener jeg er et deksel som skal sitte under dashbordet (på enden av det stoffkledte dekselet under dashen). Nr 2, er den av plast? I så fall er det et deksel til det bakre festet på en av skinnene til framstolene. Quote
Guest Jørn-Flemming Posted September 12, 2005 Posted September 12, 2005 Den store delen er i hvert fall platen i enden av fotbrønnen på passasjersiden. Hvis bilen har air-bag, vil kondensator mm og hovedpluggen for airbag-en være festet på innsiden av denne platen- På biler etter 87 er ingen deler festet i platen, men den ser nesten likedan ut. Den vil likevel ikke passe 100% i biler etter 87, pga at disse har en litt annen festeanordning (mutter) enn de foregående. Den andre delen er verre - vil tippe at den hører til rundt setene et sted, ev langs kanalene inni bilen. Det er neste bare der du finner slike hardplastdeler i W126. Skal søke litt nærmere og se hva jeg finner Quote
Guest Jørn-Flemming Posted September 12, 2005 Posted September 12, 2005 Yep - fant dem. Delene med 123-nummer skal sitte i bakkant på seteskinnene og dekke høydejusteringsbeslagene. Fotstøtten har i dag delenummer A126 684 0137 og koster 50€, 123-delene har to forskjellige nummer, dvs begge sider pr sete, heter i dag 123 919 38 20 og 123 919 37 20, men jeg får ikke opp pris på dem Quote
Guest VeilSide Posted September 12, 2005 Posted September 12, 2005 Da venter jeg på fint vær slikt jeg kan få fortsette å montere interiøret Takker for hjelpa. Quote
Guest Jørn-Flemming Posted September 12, 2005 Posted September 12, 2005 Lykke til! (Jeg trodde du snakket om noen deler du skulle kvitte deg med - du får unnskylde at du derfor ble overlesset med info ) Quote
Guest VeilSide Posted September 13, 2005 Posted September 13, 2005 Ingen problem. Jo mere info jo bedre Demonterte bilen for ei stunn tilbake og har vært litt slapp med å sette tinga på plass igjen . Bilen skal på EU-kontroll denne måneden så jeg må nok tenke på å få det i orden igjen Quote
Guest MbTore Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Den store delen er i hvert fall platen i enden av fotbrønnen på passasjersiden. Hvis bilen har air-bag' date=' vil kondensator mm og hovedpluggen for airbag-en være festet på innsiden av denne platen- På biler etter 87 er ingen deler festet i platen, men den ser nesten likedan ut. Den vil likevel ikke passe 100% i biler etter 87, pga at disse har en litt annen festeanordning (mutter) enn de foregående. Den andre delen er verre - vil tippe at den hører til rundt setene et sted, ev langs kanalene inni bilen. Det er neste bare der du finner slike hardplastdeler i W126. Skal søke litt nærmere og se hva jeg finner [/quote'] Hmmm... hva var galt med det jeg skrev da...? Quote
Guest Jørn-Flemming Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Den store delen er i hvert fall platen i enden av fotbrønnen på passasjersiden. Hvis bilen har air-bag' date=' vil kondensator mm og hovedpluggen for airbag-en være festet på innsiden av denne platen- På biler etter 87 er ingen deler festet i platen, men den ser nesten likedan ut. Den vil likevel ikke passe 100% i biler etter 87, pga at disse har en litt annen festeanordning (mutter) enn de foregående. Den andre delen er verre - vil tippe at den hører til rundt setene et sted, ev langs kanalene inni bilen. Det er neste bare der du finner slike hardplastdeler i W126. Skal søke litt nærmere og se hva jeg finner [/quote'] Hmmm... hva var galt med det jeg skrev da...? Itte'no. Vi satt nok bare og skrev svar samtidig og jeg måtte jo følge opp meg selv når jeg sa at jeg skulle det Quote
Recommended Posts