Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har fått en løgnas knirkelyd fra venstre side rundt frem hjula(demper) lyden kommer i det jeg låser opp bilen med fjernkontrollen men der er ikke noe unormalt å merke/se eller noen feilmeldinger så lure felt på hva dette er.

Posted

Da er det bremsene dine. Høyst sansynlig er det bare gått tørt og må smøre opp litt. I mitt tilfelle var det den støpte "bøylen" på caliperen som hadde knekt. Et par uker etter bytte begynte det å knirke igjen, men da var det heldigvis bare å smøre opp litt så ble det stille.

Posted

sjekket litt nu å lyden kommer ikke om bilen står i comfort på airmatic men står den i sport 1 eller 2 er lyden der så da bør det ikke være noe med bremser skulle en tro.

Posted

Det kan kanskje være et eller annet med luftpumpen eller kanskje en foring eller kule i

forstillingen. Husker ikke helt om luftpumpen starter ved opplåsing eller åpning av dør,

men det kan være pga. bevegelse i forstilling. Når den starter vil deler i forstillingen bevege seg.

Mulig at jeg er helt på jordet, men  :? :?

Posted

Har nettopp fåt skiftet det meste av led/kuler i forstillingen. Men skal prøve å få bilen på buk å sjekke om en ser noe. Men mener ellers ikke at luftpumpa starter når en låser opp bilen, me får sjekke dette.